Terug

EXTREEM ONBELEEFD BIJ VANDENBORRE IN OOSTENDE

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: VANDEN BORRE

06/07/2023

BesteOp vrijdag 30 juni 2023 (rond 14u) ging ik naar Vandenborre, Torhoutsestwg in Oostende. Ik wou 2 lege gasflessen (Soda Stream) teruggeven en 2 volle kopen.Ik ben klant bij Vandenborre, vroeger in Sint-Denijs-Westrem, nu in Oostende. Ik koop er niet enkel Soda Stream flessen, ook diverse toestellen waaronder onlangs nog een combi wasmachine.Er was heel weinig volk in de winkel. Een dame stond al een tijdje aan de balie te wachten, ik stond achter haar.De werknemer die aanwezig was aan de balie verdween om info aan iemand te geven. De dame en ik wachten...Ik zie 3 werknemers gezellig aan het babbelen achteraan in de winkel, ga er naartoe en vraag of er iemand aan de balie wou komen. Die reageren niet.De dame en ikzelf nog altijd wachten...We vroegen ons af of ze wel nog wouden verkopen!!!Na een tamelijk lange wachttijd daagt iemand op.Oef, zeiden wij, die dame voor mij en ikzelf. Dit heeft wel lang geduurd.Die oudere werknemer reageert heel grof en op een sarcastische en wat dreigende toon, met: GE MOET WEL WAT GEDULDIG ZIJN HE, MEVROUW!!Natuurlijk heeft hij niet op en reactie van ons moeten wachten. Het toppunt: Hij bedient die dame voor mij en vertrekt. De 3 andere werknemer die nog altijd aan het babbelen waren en ondertussen dichter bij de kassa stonden keren mij de rug en vertrekken opnieuw naar de achterkant van de winkel. Niemand wou mij bedienen!!! Gewoonweg omdat ik de opmerking gemaakt had dat zoiets niet kan...Ik voeg er nog bij dat er bijna geen klanten in de winkel waren, dus blijkbaar eeuwige babbelpauze, geen oog voor klanten en het ergste: heel grof en onbeleefd.Nooit zet ik er nog een stap binnen.Ik dien nu klacht in via alle mogelijke wegen.Zoiets kan gewoon niet!

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: M. V.

07/07/2023

Beste,Bedankt voor je e-mail. Het spijt ons om te horen dat je niet de correcte service ontving in ons filiaal van Oostende.Ik breng de winkelmanager op de hoogte zodat hij het nodige kan doen om dit in de toekomst te vermijden.Nogmaals bedankt dat je de tijd nam om ons dit te vertellen. Je opmerkingen laten ons toe onze service nog te verbeteren.Fijne dag,DominiqueConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform