Beste, op 17 augustus om 11:04 heb ik mijn iPad air bij jullie (Computer Checkpoint Oostakker) ingeleverd voor herstel. Bij opstarten had ik een zwart scherm. na 14 dagen lieten ze me weten dat de kostprijs 299 euro zou bedragen, aanvankelijk had ik gemeld dat ik niet akkoord ging met de herstelling. De volgende dag liet ik weten dat de herstelling toch mocht doorgaan, dit was geen probleem ze hebben me dan 3 maal gecontacteerd indien ik toch akkoord was met de prijs. Ik heb steeds positief geantwoord.Eind september had ik gedacht dat ik hem terug zou hebben om mee te nemen op vakantie maar ik kreeg nog steeds geen bevestiging van de herstelling.dinsdag 21/11 heb ik voor de zoveelste keer gebeld en kreeg de melding dat hij in de klemmen zat. Voor het einde van die week ging ik hem zeker terug hebben.opnieuw niets gehoord. Op vrijdag 24/11 opnieuw zelf contact opgenomen en na 50 min wachten het bericht gekregen dat hij inderdaad terug gekomen was op donderdag maar dat er een zwarte balk over het scher liep !!!!Dus terug naar af!!Mijn geduld is nu toch serieus op de proef gesteld! Ik verwacht nu toch een serieuze compensatie voor het lange wachten op een herstelling die nog steeds niet goed uitgevoerd is.ik hoop dat ik eens positief nieuws mag ontvangen van jullie!vriendelijke en hoopvolle groeten Linda LeemansToleindestraat 58/1039080 Beervelde