Terug

Extreem lange wachttijd bestelling.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. T.

Naar: Lommelen NV

29/05/2024

Bestelnummer: 311459 Besteldatum: 20/02/2024Beste, ik bestelde op 20/02/2024 een TV voor mijn zoon Robbe. Na een maand niets gehoord te hebben stuurde ik een mail en werd teug via mail verwittigd dat hij in week 13 geleverd zou worden. Na week 13 idem scenario en werd het week 16. Weer niets gehoord, daarna werd het week 19. Weer niets gehoord en nu is het 19/06 ???U beschikt voor deze TV al sedert 20/02 over 600 euro van mij. Graag ontving ik duidelijkheid omtrent het kunnen leveren van de bestelde TV en een vergoeding voor deze enorm lange wachttijd voor levering.

Bemiddeling door Testaankoop 25 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform