Beste, ik belde jullie diensten op 13/5 (Yves) ivm met bovenstaand probleem! Ik had tot 12 mei s morgens een Chinees simkaartje in gebruik, dus had nog niets verbruikt! Hij vond niet direct iets en ik voerde een apparaatonderhoud en virusscan uit op zijn aanraden ( maar geen infectie), hij verhoogde mijn limiet tot 20€ en ik moest het verder in t oog houden of er zich nog problemen zouden voordoen...Op 15/5 belde ik weer, nu met een dame, zij heeft alles terug nagekeken (en laten nakijken) en bleek dat mijn mobiele data niet gereset werd op het einde van de maand! Zij verhoogde mijn limiet tot 50€ om toch nog mobiele data te kunnen gebruiken tot t einde van de maand en zei dat ze me zouden terugbellen de week van 3/6 en dat ze zouden regelen dat ik het extra verbruik niet zou moeten betalen!Ik heb geen dossiernummer ontvangen of ook geen bevestigingsmailtje, dus ik hoop dat alles op de beloofde manier zal afgehandeld worden!Hopende op een goede samenwerking, mvg,Lu Hellemans