Terug

extreem hoge waterfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Water-link

26/04/2021

Beste, in 2018 ben ik in een studio gaan wonen waar enkel een toilet lavabo en douche stond.ik ben chefkok dus 6 van de 7 ben ik niet thuis enkel snachts dus voor te slapen.nu in 2019 ben ik verhuisd en kreeg ik een eindafrekening van waterlink voor maar liefst 3135 euro!! ze hadden een maand ervoor een digitale meter geplaatst en 3 maand daarvoor was er een lek bij de onderbuurvrouw maar volgens de huisbaas kwam deze lek van mijn buurman.nu ik probeer dit al een jaar aan te vechten maar ik word steeds in mijn ongelijk gebracht volgens waterlink. ze blijven beween dat dit klopt en ondertussen zijn er uiteraard nog bijkomende kosten bij gekomen. wat tot een totaal al van mee als 3500euro komt. volgens het waterfactuur zou ik 2 maal een olympisch zwembad verbruikt hebben??? ik weet niet meer wat ik moet doen?mvg

Berichten (4)

Water-link

Naar: S. D.

29/04/2021

BesteWij hebben uw schrijven dd 26.04.2021 goed ontvangen, waarvoor dank.Om u een optimale dienstverlening te garanderen hebben wij voor u een klacht met dossiernummer 300352193 opgemaakt.Wij hebben uw dossier nagekeken en doorgestuurd naar de bevoegde dienst. Van zodra wij u hierover meer informatie hebben, zullen wij u hierover contacterenAlvast bedankt voor uw geduld.Met vriendelijke groetenPethuelle   customer service officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be

Water-link

Naar: S. D.

10/05/2021

BesteWij willen u met deze mail informeren dat we nog bezig zijn met onderstaande klacht.  Momenteel verzamelen wij de nodige informatie om deze vraag volledig te kunnen afwerken.Alvast bedankt voor uw geduld!  Met vriendelijke groetenPethuelle   customer service officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be

Water-link

Naar: S. D.

27/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

Water-link

Naar: S. D.

23/06/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform