Terug

extreem hoge faktuur

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. R.

Naar: De Watergroep

17/09/2025

geachte, door een waterleiding breuk een paar dorpen verdr was er een overdruk op de leidingen van meer dan 7 bar. hierdoor is er een veiligheidsklep open gegaan die blijkbaar uren heeft gelopen voordat wij dat konden constateren. op de dag zelf is er iemand van de watermij langs geweest die alles heeft geconstateerd, de schade is doorgegeven aan de verzekering maar de extreme rekening die later gekomen is moet ik ophoesten terwijlhet jullie fout is. dit is tog geen juiste politiek om uw klanten te behandelen. fout bij jullie en jammer ik moet daarvoor opdraaien. mijn normale tussen rekening is 190€ en nu is het 2240€ 10 x zo hoog.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform