Terug

Extreem hoge eindafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Luminus

04/03/2020

Beste,We lieten ons deze zomer een nieuw energiecontract bij luminus aanpraten bij mediamarkt. Men beloofde een goedkoper contract dan onze huidige leverancier Mega op dat moment. Bij Mega betaalden we 57 euro per maand, bij Luminus zou dat minder zijn. Na de eerste maand kregen we prompt een voorschotfactuur van 80 euro voorgeschoteld. Aanvankelijk dachten we nog dat het verbruik anders werd ingeschat, waardoor we nog een stevig bedrag zouden terugkrijgen op het einde van het jaar. Na de berichten in het nieuws via testaankoop hebben we dan besloten terug te switchen naar Mega. In tegenstelling tot wat we eerst dachten, moesten we nog eens 250 euro opleggen bij luminus als eindafrekening..We voelen ons absoluut bekocht door deze mafioze praktijken. In het totaal betaalden we 365 euro meer dan bij Mega in deze 5 maanden. We verwachten volledige compensatie door luminus.

Berichten (1)

Luminus

Naar: J. M.

05/03/2020

BesteTest-Aankoop bezorgde ons uw klacht van. Eerst danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren.Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform