Terug

extreem hoge annulatiekosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: holidayline.be

10/05/2022

Holidayline melkt klanten. Na het vrolijk en ongelimiteerd innen van de economische steunmaatregelen van de Vlaamse en Federale regering passeert Holidayline nogmaals langs de kassa door op een voorschot van 918 euro zegge en schrijve 855 euro scupeloos anullatiekosten te vragen. De reis die we geboekt hadden kan niet doorgaan wegens een onverwachte maar dringende operatie van prostaatkanker een week voor het gepland vertrek. Geld is alweer de belangrijkse drijfveer om elk menselijk fatsoen te kelderen. In artikel 11 van de reisvoorwaarden: opzegging door de reiziger vinden we zoals verwacht geen duidelijke omschrijving van hoe ze in Godsnaam aan deze som van 855 euro annulatiekosten geraken. Op de vraag hoe zij aan die kosten geraken krijg ik nul op het request ! Vandaar mijn eis om gewoon terug te betalen wat betaald is, en hier geen onnodige juridische zaak van de maken.

Berichten (7)

holidayline.be

Naar: E. D.

10/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

E. D.

Naar: holidayline.be

11/05/2022

Beste Dries, het is toch weer vreemd dat Holidayline met geen woorden rept over de luchthaventaksen en andere die terugbetaalbaar zijn in geval van niet gebruik van ticket. Hoeveel bedragen die taksen ? Vooraleer ik de reis volledig afzeg, is er een mogelijk om deze te herzetten naar midden september, indien mijn gezondheid het toelaat ? mvgEtienne Daeninck

holidayline.be

Naar: E. D.

12/05/2022

Beste heer Daeninck,Uw vluchttickets zijn uitgeschreven bij ontvangst van uw voorschot dus blijft de wijzigingskost 100%. De opsplitsing naar luchthaventaksen is daarin niet relevant. Niettemin merken wij een verandering van opstelling en treden u graag tegemoet in het wijzigen van uw reservatie naar een latere datum. Wijzigt u de reservatie dan laten wij de wijzigingskosten (zoals bepaald in Art. 5 van de Bijzondere reisvoorwaarden) vallen. De overige kosten mlbt de vlucht-tickets en de transfert-tickets blijven echter onvermindert gelden.Met vriendelijke groeten,DriesHolidayline.be------Subject: Fwd: Klacht - extreem hoge annulatiekosten - (CPTBE01519018-95)

E. D.

Naar: holidayline.be

13/05/2022

Beste Dries, Weet ik, het wordt wel relevant als deze kosten door de Airline worden teruggestort en in mindering gebracht van de totale kost. Als je wil zal ik zelf contact opnemen met SN Brussels Airlines. Graag een offerte voor een later vertrek na 18 september 2022, nogmaals onder voorbehoud dat mijn gezondheid het toestaat. Met vriendelijke groeten, Daeninck Etienne

E. D.

Naar: holidayline.be

18/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

holidayline.be

Naar: E. D.

26/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

holidayline.be

Naar: E. D.

27/04/2023

Beste Els,Gelieve geen uitvluchten meer te zoeken voor het niet te moeten terugstorten van Eur62.86. Dit is de wereld op z'n kop.Op 27/04/2023 om 9:13 schreef Quality Holidayline: geen uitvluchten meer te zoeken voor het niet te moeten terugstorten van Eur62.86. Dit is de wereld op z'n kop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform