Terug

extreem hoge afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Luminus

29/01/2024

bestewij hebben onze afrekening gekregen van Luminus en wij moeten een bedrag betalen van 4973,43 euro. Wij vinden dit een absurd bedrag en als wij de details bekijken van het bedrag zien we dat er maar voorschotten zijn afgegaan van september tot december 2023 terwijl wij al het hele jaar door elke maand een bedrag betalen van meer dan 200 euro. als wij navragen aan Luminus hoe dit komt zeggen ze dat het komt van een afrekening die we normaal kregen rond de maand juli 2023, maar deze hebben we niet gekregen en ze hebben zelf toegegeven die van Luminus dat ze die factuur 'vergeten' te versturen hebben naar ons. Ik vroeg dan wat er gebeurt is met die bedragen dat wij hebben betaald van een periode van februari 2023 t.e.m augustus 2023 en als antwoord krijgen wij dan dat ze die bedragen hebben gebruikt om die ene afrekening van juli te verheffen, terwijl ze ons nooit hebben laten weten dat ze dit hebben gedaan. Wij zelf zitten ook met de vraag van waar dat die afrekening van juli vandaan komt want normaal krijgen we jaarlijks 1 keer een afrekening van het voorgaande jaar. Bij deze hoop ik via jullie hulp te krijgen en dat die factuur herzien wordt en dat wij zo de juiste bedrag kunnen betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform