Terug

extra schade na reparatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

D. V.

Naar: Dynafix

31/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 19-8-24 heb ik met uw onderneming(en) een overeenkomst afgesloten voor de herstelling van van de wifi op mijn Samsung Fold 3 Echter, ik stelde op 21-8-24 vast dat volgende schade werd toegebracht tijdens de werken: • Scherm Kapot • Batterij kapot Er werd een herstelling voorgesteld van 695 Euro voor de herstelling van het scherm en de batterij niettegenstaande dat de batterij en het scherm niet kapot waren bij afgeven toestel aan servicecenter en dat het nog binnen de garantieperiode van 2 jaar was . Een fold 3 is inderdaad 3 jaar geleden geproduceerd,maar ik heb hem zelf aangekocht in januari 2023. Na ontvangen van de mail met de reparatiekost was er geen mogelijkheid jullie te contacteren(niet via mail, telefoon,...). Ik heb daarom via Samsung contact opgenomen en hen verteld dat het scherm en de batterij zeker niet kapot waren VOOR de aanvang herstellingswerken en ik vroeg hen of de schade niet kon veroorzaakt zijn door het openen van de telefoon doordat alles tegenwoordig gelijmd is. Ik had er geen verhaal tegen en ze zeiden dat ik het toestel wel ongerepareerd kon terug krijgen voor 37 euro of niets betalen en het toestel daar laten en niets betalen. Gefrustreerd heb ik het toestel bij de jullie dienst gelaten . Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de [5] dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: aankoop factuur

Berichten (3)

Dynafix

Naar: D. V.

04/09/2024

Geachte heer Vermote,Dank voor uw e-mail.Inmiddels heeft u afstand gedaan van het toestel; het viel buiten de garantie (fabrieksgarantie)De aankoopgarantie konden wij niet controleren omdat er geen aankoopbewijs is ontvangen (dit stuurt u na afloop pas nu mee)Tot onze spijt kunnen wij het nu niet meer onder garantie afhandelen. U heeft immers reeds 'afstand doen' gekozen op de prijsopgave en deze keuze is juridisch bindend.Met vriendelijke groet,Han Customer Care CenterVan: klachten@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 31 augustus 2024 11:00Aan: questions.be@dynafix.comOnderwerp: [BULK] extra schade na reparatie‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

D. V.

Naar: Dynafix

04/09/2024

geachte, De factuur heb ik VOORAF digitaal ingestuurd bij het invullen van de reparatie aanvraag. Natuurlijk heb ik afstand gedaan van het toestel want het was helemaal kapot na de reparatie van de wifi. Toestel binnenbrengen enkel voor reparatie wifi en plots scherm en batterij kapot? I k hebenkel reparatie aangevraagd voor de wifi. Mocht het scherm en de batterij ook kapot geweest zijn, zoals jullie beweerden ,zou ik dit toch ook ter reparatie aangevraagd hebben. M.v.g Didier

Bemiddeling door Testaankoop 04 september 2024

Dynafix

Naar: D. V.

06/09/2024

Geachte heer Vermote,Dank voor uw e-mail.Wij hebben vooraf geen digitale factuur ontvangen. Daarom is er een prijsopgave opgesteld. U had de factuur als bewijs van garantie kunnen toesturen.Nu heeft u afstand gedaan op de prijsopgave en die keuze is in principe bindend.Met vriendelijke groet,Han Customer Care CenterVan: klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 4 september 2024 17:45Aan: questions.be@dynafix.comOnderwerp: [BULK] Nieuw bericht van DIDIER V‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform