Geachte,op 22/07/2022 bestelden we via het platform Social Deals 2 vouchers voor een Plopsa-Goldcard. Op deze documenten wordt er expliciet melding gemaakt dat bij de GoldCard de parkeerkosten wel inbegrepen zijn. Ook bij het consulteren op de inhoud en voorwaarden van de verschillende abonnementen op https://plopsaland.recreatex.be/Membership/Overview (engelse versie) staat er duidelijk vermeld Free parking during 1 year in all Plopsa parks.De vouchers werden geactiveerd bij een eerste bezoek aan Plopsa indoor Hasselt op 21/12/2022. Na afloop werd ons een ticket bezorgd zodat we geen parkeerkosten hoefden te betalen. Bij een volgend bezoek op 27/12/2022 aan Plopsa Station Antwerp werd er ons echter geen gratis parkingticket bezorgd, wel een korting van 10% op 12,50 euro zodat de resterende parkeerkost van 11,30 euro ten onze lasten viel.Bij een schrijven met ons ongenoegen aan Plopsa werd ons geantwoord dat het gratis parkeren geldt in alle Plopsa-parken met uitzondering van Plopsa Antwerp Station, hetgeen ook te vinden is op de website. Dit klopt effectief wanneer je nu kijkt op https://plopsafuncard.be/nl/abonnementen. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat de consument elke informatie in meerdere talen en op meerdere plaatsen gaat vergelijken? Wij hebben destijds beslist een GoldCard aan te kopen met in het achterhoofd dat alle kosten gedekt waren, ook de parkeerkosten dus en dit gebaseerd op het eerst vernoemde overzicht.Onze vraag is om sowieso de kosten van 11,30 euro te kunnen terugvorderen en eventueel zelfs een extra symbolische compensatie (bv. pluche knuffel of dergelijke). Temeer we ook opmerkingen hadden over de ontoereikende beschikbaarheid van attracties op dat moment. Vele attracties werden beurtelings geopend waardoor er soms meer dan 45 minuten moest gewacht worden voor een gesloten attractie dewelke normaal beurtelings om de 20 minuten zouden openen en sluiten.Hopende op een gepastere reactie vanuit Plopsa,