Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Carrefour Finance (Fimaser)

13/04/2021

Ik wil mensen waarschuwen voor de praktijken van fimaser zoals mensen mij hadden gewaarschuwd maar voor mij is het te laat veel te hoge intresten daar begint het al maar het ergste vind ik dat er 95+136 was af gegaan in 1 maand dit vond ik wat veel op een bedrag van 1500 normaal gaat er tussen de 80 en de 130 af wat ik eigenlijk al veel vind had nog stands tijd tot 10/2022 om alles terug te betalen maar ze geven u de tijd niet heb toen 136 euro terug geist en toen begon het direct 9 euro extra kosten en kaart geblokkeerd een brief gestuurd dat er direct 145 euro moest gestort worden dit heb ik direct gedaan maar met die 9 euro op zo'n korte tijd ga ik niet akkoord en ze konde dat geld afhalen dat op de kaart stond en dit hebben ze wel gedaan maar eerst 9 euro aan gerekend natuurlijk oké 9 euro armer maar dacht dat het hierna opgelost was niet dus mijn kaart werkt niet meer want dacht zo betalingen te doen dat ik toch nog iets van mijn 145 kon recupereren en erna rustig afbetalen maar ze geven u gewoon de tijd niet 1 maand later gezorgd dat er genoeg op de rekening stond om dit zo rap mogelijk aftebetalen en van hun praktijken af te zijnMaar blijkbaar zonder mij op de hoogte te stellen hebbenZe beslist dat ik elke maand moet overschrijven nu ze hebben toch al terug 9 euro aan gerekend dus zal ik pas begin volgende maand overschrijven ze hebben toch al 2 keer 9 euro aan gerekend heb gezien dat ze al 26 euro van mijn kaart gehouden hebben 9+9+? Op zo een korte tijd en zonder eerst een oplossing te zoeken ben geen wan betaler en dat weten zei ook na meer dan 5 jaarik heb nog visa kaarten maar deze is nummer 1 in het bestelen van zijn klanten veel te hoge intresten maar dit wist ik ben bij hun al meer dan 5 jaar klant maar mij zijn ze kwijt door die 2 keer 9 euro aan te rekenen dat ze mijn kaart maar geblokkeerd houden heb het een maand met minder moeten doen door hun maar nu betaal ik gewoon alles af zonder dat ik nog kosten maak zo dat ik snel en voor 10/2022 van deze  praktijken vanaf ben oplossing zou zijn door die extra kosten terug te geven en dat ik verder mag afbetalen zo niet betaal ik ook gewoon af maar dan zou ik graag mensen willen waarschuwen zoals ze mij gewaarschuwd hadden ga niet met hun in zee op het einde ben je veel meer kwijt dan je een visa kaart zou aanschaffen bij een andere bank laat carrefour voor wat het is een goede winkel maar laat hun kaarten er buiten het is geen goede zaak via mail antwoorden ze alleen als je moet betalen als je vraagt hoe het met u kaart zit omdat hij nog geblokkeerd is geen antwoord konde ze mij even goed zeggen dat ik vanaf nu moet overschrijven maar dan konde ze natuurlijk niet nog is 9 euro aan rekenen dit zegt al genoeg voor mij

Berichten (1)

Carrefour Finance (Fimaser)

Naar: K. V.

13/04/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform