Terug

Extra kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: ING - Bank and kantoren

24/09/2024

Mijn vrouw heeft een domiciliëring op voorhand geweigerd omdat er niet genoeg geld op de rekening stond en toch word er 7,26 extra kost aangerekend dit is in mijn ogen mensen nog meer in geld problemen brengen wat kan ze nog meer doen dan de betaling weigeren als er niet genoeg geld op staat wij betalen de factuur dan later zonder dat die firma in dit geval paypal extra kosten aanrekend wij krijgen dan 15 dagen extra tijd bij jullie is het direct 7,26 extra kost en omdit te vermijden hadden we de betaling op voorhand geweigerd in ing homebanking maar toch worden er extra kosten aan gerekend ik vind dit gewoon belachelijk en dit is voor mij en mijn vrouw een reden om over te stappen naar een bank die dit niet doet en er zijn er genoeg denk dat jullie zelf de enige waren als ik het opzocht

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: K. V.

10/10/2024

Beste, Wij hebben vandaag contact gehad met de heer en mevrouw Van Lent-Sikouk met betrekking tot de kosten ontoereikend saldo die op de rekening van mevrouw werden aangerekend. Deze kosten werden reeds een rijdje terug terugbetaald op de rekening na interactie van de heer Van Lent met de Chaienst van onze bank. De geer Van Lent zegt dat hij nadien de klacht bij Testaankoop zou hebben geannuleerd. De heer Van Lent bevestigde mij vandaag telefonisch dat de klacht bij ons department mag gesloten worden gezien kosten door opnze bank werden terugbetaald. Met vriendelijke groeten, Customer Care Center Client Services ING Belgium Sint-Michielswarande 60 - 1040 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform