Terug

Extra kosten zonder herrinering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Proximus

12/10/2023

Beste, ik ben al een hele tijd klant bij Proximus en heb nog nooit een betaling gemist. Nu was ik mijn factuur van augustus uit het oog verloren waardoor deze te laat betaald is geweest.Ik heb hier nooit een herinnering van ontvangen terwijl Proximus wel beweerd dat deze verstuurd is geweest. Ik ben er achter gekomen dat ik te laat was met mijn betaling doordat mijn internet was afgesloten, ook zonder mij hiervan te verwittigen dat dit zou gebeuren.Nu heb ik mijn factuur van oktober ontvangen en hier is 40 euro kosten op aangerekend voor de herinnering en het afsluiten van mijn internet waar ik dus nooit van op de hoogte ben gebracht (brief wordt ook niet aangetekend opgestuurd). Ik heb de klantendienst gecontacteerd maar zij willen de kosten niet laten vallen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform