Terug

Extra kosten voor vlucht naar valencia

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. L.

Naar: Lastminute.com

07/11/2022

Aan Lastminute.comNaar Valencia, door Booking.com en via Lastminute.com.Reserveringsnr.2161721694Brussel – Valencia / met RyanairVertrek op zondag 23 okt okt 10.20u / FR 2985 / PNR : D8S4JIIk had de app van Lastminute.com op mijn GSM gezet zo dat ik alles kon volgen, maar wat bleek dat deze niet deed wat hij moest doen. Ik 20 u voor vertrek elk uur gekeken maar daar is niet aan deze app bij gekomen zo dat ik mijn vliegtickets zou kunnen afdrukken.En nog iets, ik heb 4.5 € extra betaal om mij via mail deze tickets te laten bezorgen, zo dat ik ze zou kunnen afdrukken. IK HEB GEEN MAIL GEZIEN.Daar door heb ik 2 x 55€ extra moeten betalen aan Ryanair op 23 okt-202255€ voor Van Cauteren Lucien en 55€ voor Ann Van Durme.Als we in Valencia waren heb ik en Ann , vele malen gebeld of berichten gestuurd, ( zelf in Engels) maar we hebben daar zo goed als geen antwoord of hulp gekregen. Als we dan toch contact was in Engels, en mijn vriendin vroeg of er niemand Nederlands kon, ging men ons opbellen, nooit iemand geoord. We hebben wel een bericht gekregen van 9€ , ( die we nog niet hebben ontvangen) dit is geen 2 x55= 110 € waar we recht op hebben, wij zijn niet in fout. Maar Lastminute.com , dat jullie onze tickets zelf niet op mail hebben gezet, Je terugbetaling Hieronder vind je de gegevens Hallo Lucien, Boekings-ID: 2161721694 We laten je graag weten dat je terugbetaling is verwerkt. Het totale bedrag is 9,00 €. Hier vind je alle gegevens: • We sturen je een cash terugbetaling van 9,00 €. Dit bedrag wordt teruggestort op de oorspronkelijke betaalwijze die je hebt gebruikt om je bestelling bij ons te plaatsen. Het kan echter, afhankelijk van je bank, tot tien dagen duren totdat het bedrag te zien is op je rekening. We look forward to welcoming you back very soon.Met vriendelijke groet, lastminute.com Antwoord niet op deze e-mail.Voor hulp of informatie over je boeking, ga je naar je accountgedeelte, Mijn lastminute.com.We open dat Lastminute dit snel in orde maak, en ons de 110 € stort,anders laat ik het daar niet bij.normaal hebben jullie onze gegevens.maar dit zijn mijn gegevens om het geld te storten BNP Fortis bank BE860011994391-50 Van Cauteren Lucienwe hopen op een goede samen werking zo dat we er alle bij beter uit komen??Groetjes Lucien & Ann To Who it may concernTo Lastminute.comTo Valencia, through Booking.com and through Lastminute.com. Reservation no.2161721694Brussels – Valencia / with RyanairDeparture on Sunday 23 Oct 10.20 am / FR 2985 / PNR : D8S4JII had put the Lastminute.com app on my mobile phone so that I could follow everything, but it turned out that it didn't do what it was supposed to do. I checked every hour 20 hours before departure, but this app did not add up so that I could print my airline tickets.And another thing, I paid 4.5 € extra to have these tickets sent to me by mail, so that I could print them. I HAVE NOT SEEN A MAIL.Because of that I had to pay 2 x 55 € extra to Ryanair on 23 Oct-202255€ for Van Cauteren Lucien and 55€ for Ann Van Durme.When we were in Valencia, me and my girlfriend Ann called or sent messages many times (even in English) but we got almost no answer or help there. If we still had contact in English, and my girlfriend asked if no one could speak Dutch, they would call us, never heard from anyone.We did receive a message that last minute would refund us € 9 (which we have not yet received) this is not 2 x55 = € 110 that we are entitled to, we are not at fault. We paid 9€extra so we can receive a mail from Lastminute.com and print of our tickets at home. Because of it we had to pay 110€ extra to get our paper tickets at the airport. We are intitled to the 110€ refund. Your refundBelow you will find the informationHi Lucien, Booking ID: 2161721694We'll be happy to let you know that your refund has been processed. The total amount is 9.00 €.Here you will find all the information:• We will send you a cash refund of €9.00. This amount will be refunded to the original payment method you used to place your order with us. However, depending on your bank, it can take up to ten days for the amount to appear in your account.We look forward to welcoming you back very soon.Sincerely,lastminute.com Do not reply to this email.For help or information about your booking, please visit your account section, My lastminute.com.We open that Lastminute quickly fix this, and deposit us the 110 €,otherwise I won't leave it at that.normally you have our data.but these are my details to deposit the moneyBNP Fortis bank BE860011994391-50 Van Cauteren Lucien // mail = Lucien.vc@skynet.be we hope for a good cooperation so that we all come out better??Greetings Lucien & Ann…………………………………………………………….. dit zat in mijn junk mail op 22-10-2022Beste Lucien Van Cauteren,Het spijt ons u te moeten meedelen dat we vanwege een technisch probleem uw online check-in voor de Check-in NoProblem-service die u hebt gekocht, niet hebben kunnen voltooien. Dit betekent helaas dat u zelf online moet inchecken en, als dat niet mogelijk is, direct op de luchthaven moet doen. Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.We betalen u het volledige bedrag voor deze service terug en u wordt binnen 7 dagen gecrediteerd via dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt om te boeken.Met vriendelijke groeten,Klantenserviceteam lastminute.com…………………………………………………………………………… in het engels Dear Lucien Van Cauteren,We regret to inform you that, due to a technical issue, we haven't been unable to complete your online check-in for the Check-in NoProblem service you purchased. This unfortunately means that you'll have to complete online check in on your own and, if that's not possible, do it directly at the airport. We sincerely apologise for the inconvenience caused.We're refunding you the entire amount for this service, and you'll be credited within the next 7 days via the same payment me

Berichten (1)

Lastminute.com

Naar: V. L.

07/11/2022

Please note this email account is for communications and press enquiries only, no other kind of inquiries will be handled.If you're a journalist looking for assistance with a media query, one of the team will get back to you as soon as possible.For any other request please refer to the following:To view or manage your booking, please log in from the top right corner of the website's home page to your personal area My lastminute.com - s:www.lastminute.com/Mon lastminute.com - s:www.fr.lastminute.com/My Volagratis - s:www.volagratis.com/Mi Rumbo - s:www.rumbo.es/Mein weg.de - s:www.weg.de/Mein lastminute.de - s:www.lastminute.de/My Bravofly - s:www.bravofly.com/or download our app. From here you can check the status of your booking, find check-in information, make cancellations, request a change and find our Customer Care opening hours and contact numbers for further assistance. If you've got any question about your trip, check out our Need Help Areas from the below links (You can select a different language from the drop-down menu in the bottom left-hand corner of the following pages):Need Help? lastminute.coms:www.lastminute.com/en/help/assistance.Besoin d'aide ? fr.lastminute.com s:www.lastminute.com/en/help/assistance.Serve aiuto? Volagratis s:www.fr.lastminute.com/fr/help/assistance.Serve aiuto? it.lastminute.com s:www.it.lastminute.com/it/help/assistance.Necesitas ayuda? Rumbo s:www.rumbo.es/es/help/assistance.Necesitas ayuda? es.lastminute.com s:www.es.lastminute.com/es/help/assistance.Bena¶tigen Sie Hilfe? Bravofly s:www.bravofly.ch/de/help/assistance.Bena¶tigen Sie Hilfe? lastminute.de s:www.lastminute.de/de/help/assistance.Hilfe and FAQ weg.de s:www.weg.de/faqIf you'd like to send us your CV please click here. s:jobs.smartrecruiters.com/ni/lmgroup/b720c422-32e5-46fb-9743-fd818067ff1a-high-flyers-apply-here-If you'd like to advertise with us please click here.s:travelpeople.lastminute.com/?_ga=2.233977758.1855297439.1561459662-1140347750.1560240527If you'd like to become a partner please click here.s:www.lastminute.com/helpartners.If you'd like to contact our Affiliates team please click here.s:www.lastminute.com/help/affiliates.If you'd like to report any unauthorized use of your authentication credentials and/or any other violations of their confidentiality please contact abuse_all(at)lastminute.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform