Terug

Extra kosten telefonie binnen de EU

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: BASE

27/09/2025

Geachte, Ik stel vast dat op mijn factuur extra kosten worden aangerekend voor te bellen naar Nederland, Spanje en de Verenigde Staten. Onder het RLHA beleid dat van kracht is sinds 2017 zou mijn mobiel verbruik binnen Europa geen extra kosten mogen meebrengen. Na contact met uw helpdesk die bevestigden dat die uw modus operandi indien de gebruiker niet in het land is waar de contactpersoon is zou ik graag meer uitleg willen hierover gezien het onder het algemeen telenet beleid waar uw netwerk onder valt wel binnen mijn abbonement moeten zitten. Verder had ik nog een voorgaande klacht lopen die nog steeds niet opgelost is in verband met het meermaals onderbroken internet in onze regio. Voor de extra kosten beroep ik mij op Regulation EU 2022/612 verwijzend naar artikel 4, 5 en 8. Ik kijk uit naar uw antwoord. Bij voorbaat dank en met hoogachting, Bogaerts Jonas

Berichten (1)

BASE

Naar: J. B.

29/09/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hier wel. CaseId: S-41544664 Beste Meneer, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet Volg ons op Contacteer BASE Webshop Telenet Group NV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België base.be tel. +32 486 19 19 99 KBO/BTW (BE)0462.925.669 RPR Antwerpen, afd. Mechelen IBAN BE15 0018 3201 2930 statement Algemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform