Terug

Extra kosten proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Proximus

08/08/2019

Beste,Ik ben sinds eind juni verandert van provider van gsm.In juli heb ik een rekening te laat betaald maar ze is wel betaald.Nu kreeg ik een extra rekening van in totaal 40euro.Waar onder 10 euro herinering kosten, wat ik perfect versta.En 30 euro extra buitengebruik & wederindienst. tel.En ik snap niet waarom ik deze extra 30 euro moet betalen.

Berichten (1)

Proximus

Naar: R. D.

09/08/2019

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/support www.proximus.be/videowww.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192957462181]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform