Terug

extra kosten op een factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. P.

Naar: Scarlet

26/11/2024

Hallo Ik kreeg een extra cost in een factuur van november omdat ik een factuur van oktober zogezegd te laat heb betaald. Wat is niet helemaal correct is: Ik contacteerde scarlet verschillende keren ivm uitleg over een verhoogde factuurd na hun fusie met proximus in oktober. Denk dat de vragen van de klanten in deze periode zijn normaal, zeker als over de verhoogde factuur gaat (van 34 eur naar 55 eur) . Ik kreeg ook niet direct een uitleg van scarlet-proximus klantendienst en ondertussen kreeg ik een verhoogde factuur. Ik vind dit niet normaal dat ik een hogere kost krijg terwijl ik op feedback wacht. Facturen van oktober en november waren betaald maar zonder 10 eur verhoging/extra aanmanning kosten. Gelieve 10 eur verhoging/extra aanmanning kosten te annuleren. Ik voeg mijn communicatie met de klantendienst toe.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform