Terug

extra kosten bovenop abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Telenet

20/08/2023

Beste, Wij zijn al vele jaren klant bij Telenet. Wij hebben 2 mobiele abonnementen (2x Kong). Ik kreeg telkens berichten wanneer mijn mobiele data bijna op was en wanneer deze effectief op was. Zo kon ik mijn verbruik in de gaten houden. Echter heb ik nu geen melding gekregen dat mijn mobiele data op was en ook geen melding dat ik al meer dan €5 boven mijn abonnement zat. Nu krijg ik een factuur waar opstaat dat ik €579,2149 bovenop mijn abonnement moet betalen. Bij het bellen naar de klantendienst krijg ik geen deftig antwoord. Het kan niet zijn dat dit kan aangerekend worden zonder melding of dergelijke en ik wens dit dan ook niet te betalen. Alvast bedankt.

Berichten (2)

Telenet

Naar: D. M.

22/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=5VZ58JX8hW7vZe1c8nw9uXNgqmfuSh05ZQgZic7jlbAWfpSBq_R254E7yrJHznLZ9JLR%2B3y2DCbnalbACCEASJKrueC55M

Telenet

Naar: D. M.

22/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=5VZ58JX8hW7vZe1c8nw9uXNgqmfuSh05ZQgZic7jlbAWfpSBq_R254E7yrJHznLZ9JLR%2B3y2DCbnalbACCEASJKrueC55M


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform