Terug

extra kosten bagage

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. C.

Naar: eDreams

04/02/2019

Beste , Mijn stiefzoon heeft een vlucht geboekt van Brussel naar Caracas via eDreams .Eens alles betaald was kreeg ik de vluchtgegevens en met welke maatschappij ik ging vliegen .er waren 2 overstappen , het eerste deel was met Ryan Air .Ik heb deze vlucht geboekt omdat deze op dit moment de beste was in prijs .Toen ik nakeek hoeveel bagage ik kon meenemen kregen wij als antwoord dat er geen bagage voorzien is , wat ik al vermoedde toen ik zag dat het Ryan Air was Doordat ik nog een extra bagage (dus 2 in totaal) meenam kwam ik op een totaal van 4 x40€ =160€die extra bagage voor de terugreis wou ik zelfs niet maar automatisch werd dit aangerekend , niettemin je het zogezegd per vlucht moet invullen bij Ryan Air .uiteindelijk betaal ik 810€ ipv een andere vlucht die ik gevonden had en die 690€ kost bagage incl.( ook logisch)mvgSalazar Alejandro

Berichten (1)

eDreams

Naar: F. C.

12/03/2019

Beste heer Cousaert, Wij vinden het jammer om uw ervaring te lezen. Helaas kunnen wij u niet voorzien van een terugbetaling van de betwiste kosten. De bagage is buiten eDreams om aan uw boeking toegevoegd, hierdoor gelden de verkoopvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij. De hoeveelheid bagage die bij uw ticket is inbegrepen, staat tijdens het reserveringsproces aangegeven en wordt aansluitend bevestigd op de bevestigingsemail. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke  groet, Customer Care eDreams


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform