Terug

extra kosten Access Point

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Telenet

14/03/2021

Geachte,Deze week ontvingen we een herinneringsfactuur om nog 65€ te betalen als restwaarde voor een niet ingeleverde Access Point.Dit toestel werd al op 03/12/2020, samen met de Decoder en de modem in EEN doos via Q8 Station in Ninove doorgestuurd naar jullie diensten.Als jullie de Decoder en de Modem ontvangen hebben kan dit niet dat de access point ook niet ontvangen is door jullie diensten, aangezien alles in één doos werd verstuurd.Gelieve deze factuur dan ook te annuleren en een rechtzetting te bezorgen.

Berichten (1)

Telenet

Naar: F. V.

26/03/2021

Klantennummer: 2241710Beste Meneer Van Overstraeten Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 26 maart 2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het gesprek. Ik wens je nog een prettige dag Met vriendelijke groeten, Veerle Telenet Custtomer RelationsDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform