Terug

extra kost faktuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Proximus

19/03/2024

eerste waarschuwing van te late betaling 10€ , terwijl dit eigenlijk niet nodig is , had gevraagd deze kost te laten vallen maar ze willen dit niet aannemen , ook namen gevraagd van de personen met wie ik in contact was maar ook daar geen resultaat .Concreet zal een eerste herinneringsbrief niet meer gepaard gaan met extra kosten. De brief moet voortaan een overzicht bieden van alle kosten en verwijlintresten die kunnen volgen vanaf een tweede rappel. Die worden wel begrensd.

Berichten (3)

Proximus

Naar: R. S.

21/03/2024

Beste,Onder de opgegeven naam en klantnummer kunenn wij geen gegevens terugvinden bij Proximus.Gelieve ons het factuurnummer/klantnummer te bezorgen bij Proximus zodat we verder onderzoek kunnen doen.MvgElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-19-17.27.13.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006936293] Ref. [THREAD_ID:1921006936293]

R. S.

Naar: Proximus

21/03/2024

is bij uw zustermaatschappij YOUFONE

Proximus

Naar: R. S.

25/03/2024

Beste,Dan dient u contact op te nemen met Youfone, wij kunnen u hierbij niet verderhelpen.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-21-10.30.57.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921007030351] Ref. [THREAD_ID:1921007030351]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform