Terug

Extra kost aangerekend na activatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Telenet

10/07/2020

* Ik heb voor All-Internet van Telenet met GRATIS installatie & activering (ter waarde van €185,00), zoals vermeld op de site. * Ik heb het nagekeken, en ook op mijn bestelbon staat dit zo vermeld, eenmalige kosten komen in totaal op €0,00. * Op mijn factuur is dit echter een bedrag van €50,00 geworden!* Na wat verder te zoeken had ik een extra mail ontvangen met daarop een ander overzicht met de kosten (ditmaal met die €50 erbij). Hierbij komt een extra kost Kabel via groepsaansluiting. Dit is op voorhand nooit vermeld geweest.* Na klacht ingediend te hebben bij Telenet zelf, kreeg ik antwoord dat ze die kost niet kunnen laten vallen omdat ze daar een mailtje over hebben gestuurd! Doordat Telenet een gratis installatie + activering aanbood, heb ik voor Telenet gekozen. Als ik had geweten dat hier achteraf nog kosten bijkwamen had ik wel voor een andere provider gekozen.

Berichten (1)

Telenet

Naar: J. D.

22/07/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform