Roeselare, 13 december 2022Goedendag, Ik ben ontevreden over de service die Engie en Fluvius mij heeft geleverd.Ik ben erg teleurgesteld.Ik kreeg vorige week en deze week de eindafrekening van mijn GAS en Elektriciteit.€1800 en nog wat mag ik jullie betalen.Dit zou komen omdat er een schatting gemaakt is van mijn verbruikt in 2020.Het klopt dat ik het verbruik niet volledig kon doorgeven. Ik heb een huis gekocht in 2019 dat twee jaar had leeggestaan. Dus een recent verbruik van deze locatie was niet gekend.Maar om daarom de twee jaar daarna met hetzelfde excuus mij nu een factuur van €1800 en meer te sturen zonder dat er iemand is langsgekomen om het te bekijken, te controleren, mij eens op te bellen of het allemaal klopt…Ik heb steeds mijn meterstanden doorgestuurd.Ik heb alles gedaan wat nodig was om mijn facturen te beperken in gas en elektriciteit. Ik ben een zuinig verbruiker. Trek al mijn stekkers uit, laat geen lichten onnodig branden, heb geïnvesteerd in A label toestellen...Twee jaar geleden zouden jullie me €700 hebben terugbetaald op een ‘geschat verbruik’… Misschien had dit een lichtje moeten doen branden dat er iets niet klopte…Ik heb, had ook een tijd recht op sociaal tarief.Waarom wordt hier dan geen rekening mee gehouden in de verrekening?Ik weet nog maar een maand dat ik ergens het recht heb geopend op sociaal tarief.Ik was hiervan niet op hoogte.De medewerker van ENGIE die ik aan de lijn heb gekregen heeft me proberen uit te leggen hoe het komt.Dit heeft ze op een heel vriendelijk en professionele manier gedaan.Maar dit neemt niet weg dat er bij jullie (ENGIE en/of Fluvius) een fout is gebeurd.Ik richt deze mail tot jullie maar heb ook ENGIE aangeschreven.Het is niet ok om mensen op deze manier te behandelen, zeker niet in tijden als deze waarbij alles al zoveel duurder is, alles al stukken van mensen kost.En dan mag ik als alleenstaand mama van drie kinderen dit er ook nog eens bij krijgen. Mijn eindejaarpremie zal zelf niet toereikend zijn om deze factuur te betalen, die ik eigenlijk niet had hoeven te betalen als jullie jullie werk naar behoren hadden gedaan.Ik ben echt boos. Groet,Vanessa Wyckaert0476 72 36 89