Terug

Extra garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: O&O Trendy Wonen

08/08/2023

beste, ik kocht een zetel bij de firma o&o trendymeubelen.wij hebben hierop een all in house service bij genomen (5jaar geldig) aankoopdatum 9/11/23 afgehaald 14/1/23.De zetel is 2 maand geleden gebroken ik heb hiervoor gemaild. hun service zit blijkbaar bij een andere firma (oranje genaamd) .deze hebben datums doorgegeven dat ze zouden komen. dit hebben ze steeds 3 dagen voor aankomst gecanceld.nu zitten wij reeds al 2 maand zonder goede zetel. o&o heeft ook gezegd en ik quote Dit betreft een toonzaalmodel dat wil zeggen dat er geen fabrieksgarantie aanwezig is en ik u hierbij niet kan helpen.Graag dan ook uw probleem en ongenoegen met de service op te nemen met ORANJE zelf.Ikzelf kan dit wel opvragen aan de fabrikant maar dit zal tegen betaling zijn en zal niet voor september opgelost zijn einde quote. Wat kunnen wij hier aandoen ? met vriendelijke groeten,Lander De Clercq

Berichten (6)

O&O Trendy Wonen

Naar: L. C.

09/08/2023

BesteDeze klacht gaat niet over de service van OO Trendy Wonen, maar over die van Oranje Services, die de bijkomende garantie aanbieden waarvoor de klant betaalde.De klant heeft de contactgegevens van deze firma, en neemt dus best rechtstreeks contact op met hen om zijn ongenoegen te uiten.Wij hebben geen inspraak in hun agenda of planning.MvgBTW BE0761.559.173Anne Everaert - Bestuurder32 (0)468 106 122

O&O Trendy Wonen

Naar: L. C.

09/08/2023

BesteDeze klacht gaat niet over de service van OO Trendy Wonen, maar over die van Oranje Services, die de bijkomende garantie aanbieden waarvoor de klant betaalde.De klant heeft de contactgegevens van deze firma, en neemt dus best rechtstreeks contact op met hen om zijn ongenoegen te uiten.Wij hebben geen inspraak in hun agenda of planning.MvgBTW BE0761.559.173Anne Everaert - Bestuurder32 (0)468 106 122

L. C.

Naar: O&O Trendy Wonen

09/08/2023

Beste OO Trendy Wonen,Als je als particulier iets koopt bij Firma A en bij firma A ook extra garantie neemt.Zou Firma A ook de bijhorende garantie moeten onderhouden. ook al zit deze bij firma B-Z.hiervan wisten wij niets dat het bij een andere firma zat. wij zitten nu al 2 maand zonder deftige zetel.aangezien dit bij jullie als onderaanneming is zijn/blijven jullie verantwoordelijk.hiervoor moeten eigenlijk jullie zelf contact opnemen met oranje want wij hebben dit al meerdere keren gedaan.Zie bijlage's. dit mag dan ook NIET extra worden aangerekend door jullie.Jullie als OO Trendy Wonen zijn nog steeds verantwoordelijk voor het verkoop van materialen.Zelfs zonder de 5 jaar all in garantie hebben wij 2jaar in België wettelijke garantie die wel door jullie moet uitgevoerd worden.mvg,Lander De Clercq

L. C.

Naar: O&O Trendy Wonen

09/08/2023

Beste OO Trendy Wonen,Als je als particulier iets koopt bij Firma A en bij firma A ook extra garantie neemt.Zou Firma A ook de bijhorende garantie moeten onderhouden. ook al zit deze bij firma B-Z.hiervan wisten wij niets dat het bij een andere firma zat. wij zitten nu al 2 maand zonder deftige zetel.aangezien dit bij jullie als onderaanneming is zijn/blijven jullie verantwoordelijk.hiervoor moeten eigenlijk jullie zelf contact opnemen met oranje want wij hebben dit al meerdere keren gedaan.Zie bijlage's. dit mag dan ook NIET extra worden aangerekend door jullie.Jullie als OO Trendy Wonen zijn nog steeds verantwoordelijk voor het verkoop van materialen.Zelfs zonder de 5 jaar all in garantie hebben wij 2jaar in België wettelijke garantie die wel door jullie moet uitgevoerd worden.mvg,Lander De Clercq

O&O Trendy Wonen

Naar: L. C.

11/08/2023

Lander,Wij verdelen inderdaad de servicepakketten van Oranje maar zijn niet verantwoordelijk voor hun agenda.Nogmaals, je dient dit met hen rechtstreeks op te nemen, zij gaan zeker zorgen dat je geholpen wordt. Wij vermoeden dat de vakantie het plannen van een afspraak moeilijker maakt dan zou moeten.Je tekende bewust ook voor een toonzaalmodel MET korting, maar ZONDER fabrieksgarantie - kijk dit zeker nog even na op je bestelbon aub.Met vriendelijke groetenTeam OandO Trendy Wonen

O&O Trendy Wonen

Naar: L. C.

11/08/2023

Lander,Wij verdelen inderdaad de servicepakketten van Oranje maar zijn niet verantwoordelijk voor hun agenda.Nogmaals, je dient dit met hen rechtstreeks op te nemen, zij gaan zeker zorgen dat je geholpen wordt. Wij vermoeden dat de vakantie het plannen van een afspraak moeilijker maakt dan zou moeten.Je tekende bewust ook voor een toonzaalmodel MET korting, maar ZONDER fabrieksgarantie - kijk dit zeker nog even na op je bestelbon aub.Met vriendelijke groetenTeam OandO Trendy Wonen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform