Terug

Extra garantie gekocht maar niet gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Elektro Lommelen

23/01/2024

Beste, op 26/12/22 bestelde ik een Siemens afwasmachine+betaalde ik 48€ voor 3j extra garantie. Maar wanneer ik onlangs op mijn account van Siemens keek waar ik al mijn toestellen na aankoop registreer, zag ik dat er op dit toestel geen verlengde garantie was bijgevoegd. Siemens zegt dat deze winkel mij een code moet geven waarna ik deze code bij hen kan omzetten naar 3j extra garantie.Dus ik contacteer elektro Lommelen, leg het probleem uit, en krijg als antwoord dat ik in mijn account van elektro Lommelen het serienummer moet opgeven. Maar daar staat te lezen dat de termijn voor het inbrengen van het serienummer is verstreken.Ik neem opnieuw contact op met elektro Lommelen en ze zeggen mijn dat dit binnen de 3 maanden na aankoop moest gebeuren zoek vermeld staat in de algemene voorwaarden, einde discussie.Van deze manier van werken voor het aanvragen van extra garantie is mij nooit iets gezegd geweest tijdens het bestellen en ook niet tijdens het leveren van het product.En het serienummer van mijn afwasmachine hadden ze eigenlijk zelf ook wacht dit stond volgens mij op de verpakking. Betalen voor iets en niets in de plaats krijgen is niet correct

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: E. D.

23/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 737413928.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 737413928.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 737413928.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform