Terug

extra fakturatie door OCTA+ na afsluiting door hun slot-faktuur & kredietnota

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: OCTA+

21/08/2023

geachte , ik ben veranderd van energieleverancier van OCTA+ naar EBEM = vanaf 01 06 2023 / het verschil bij OCTA+ = de slot-faktuur met de slot-kredietnota = 2,90 € in hun voordeel en die heb ik reeds lange tijd betaald aan OCTA+ ......nu krijg ik extra een faktuur van 60 € te betalen ??? ....kan niet omdat alles afgesloten is , ik heb van OCT+ reeds enkele weken geleden = een aangetekende brief gekregen en vandaag nog eens , die ik telkens geweigerd heb /// probleem nu hier bij Test-Aankoop = dat ik vesrchillende dokumenten naar en van OCT+ niet kan versturen omdat jullie website ze niet aanvaard ( ? )


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform