Terug

Extra factuur tijdens looptijd abonnement.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

13/02/2024

Beste,Op 16/02/23 nam ik een abonnement op HLN voor 1 jaar. Dus tot 15/02/24. Op 15/01/24 telefoneerde ik met de klantendienst om mijn abonnement op te zeggen. Op de website staat opzegtermijn 2 weken. Ik was dus ruim op tijd om op te zeggen. Groot is mijn verbazing dat ik plots 28,11€ diende te betalen? Ik bekeek mijn rekeninguittreksels en betaalde reeds 12 x 15,17€. Ik weiger dus deze extra factuur te betalen? Zie niet in waar deze vandaan komt? Ik mailde en telefoneerde hiervoor reeds meermaals maar krijg geen reactie.

Berichten (5)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: C. M.

19/02/2024

Beste,Betreft abonnee: A1001950314Hier moet inderdaad iets misgelopen zijn.Wij zorgen graag voor een stopzetting van het abonnement.De abonnee zal hier spoedig een mail van ontvangen.Mochten er nog vragen zijn, vernemen wij het graag.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.netdpgmedia.beOp vr 16 feb 2024 om 10:50 schreef Customer Center Unknown ---------- Forwarded message ---------

C. M.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

20/02/2024

Beste,Nu is een nieuwe factuur naar mij toegestuurd voor de periode vanaf 19/02/24!Stop dit nu eens!Ik wens geen abonnement meer! Hoeveel tijd heb ik hier nu al moeten insteken, gewoon om een abonnement stop te zetten!

C. M.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

20/03/2024

Vandaag terug een betalingsherinnering ontvangen! Abonnement is reeds lang opgezegd!Deze mail ontving is reeds op 20/02 van jullie dienst.Beste Godelieve,Betreft abonnement: A1001950314Bedankt voor je bericht.Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat er inderdaad een stopzetting geregistreerd stond in ons systeem. Wegens een fout in systeem is dit niet goed gekomen. Bij deze kunnen we bevestigen dat het abonnement nu effectief is stopgezet. Hier ontvangt u ook een bevestigingsmail.Het teveel geïncasseerde bedrag wordt ook weer voor u teruggestort.Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.Met vriendelijke groet,PekulaKlantenservice Het Laatste Nieuws

C. M.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

20/03/2024

Ik was van plan opnieuw een abonnement te nemen op HLN. Maar op deze wijze omgaan met abonnees.Sorry, is erover!Ik zou eigenlijk een compensatie krijgen i.v.m. jullie herinneringen.Heb er al meer dan tijd genoeg ingestoken!

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: C. M.

22/03/2024

Beste,Betreft abonnement: A1001950314Onze oprechte excuses voor de verwarring en onduidelijkheid rond jeabonnement.Er liep achter de schermen iets mis met ons systeem, waardoor destopzetting toch niet succesvol doorkwam.Ik heb deze meteen opnieuw ingegeven, en kan je bevestigen dat dit per25/03/2024 werd stopgezet.het openstaande saldo liet ik uiteraard ook meteen vallen, zodat ook dat op0 staat.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.netdpgmedia.beOp wo 20 mrt 2024 om 15:22 schreef Customer Center Unknown Dag collega's, Zouden jullie dit verder in behandeling willen nemen? Groetjes ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform