Terug

extra dag Istanbul

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: TURKISH AIRLINES

30/11/2023

ingecheckt in Amman naar Brussel, via Istanbul, bagage gaat rechtstreeks, baardig pass voor beide vluchten. Groep van 17 personen. we worden opgewacht door iemand van Turkish Airlines bij de tussenlanding in Istanbul en in spoed tempo naar de Gate van de vlucht geloodst. Plots om 20u : we zijn te laat, we kunnen er niet meer in, terwijl de vlucht pas om 20,15 vertrok. Op zoek naar de balie van Turkish, waar ze onze baardig omzetten naar s'anderendaags vlucht om 15,30. Op zoek naar hotel balie : boeking in 5 ster (van lang geleden) hotel met zwembad en wellnes, maar zonder bagage. na 45 minuten busrit aankomst in hotel, diner vouchers nutteloos want keuken dicht. Wel uitgebreid ontbijt. Ligging hotel in industriezone, niks toerisme.Om 12,30 terug met busje, 55 minuten rijden naar luchthaven. Bij boarden opnieuw probleem, dubbele boeking, 8 mensen teveel. Na wat over en weer gepraat dan toch bij voorrang op vliegtuig. 20 uur later toch in Brussel, planning volledig overhoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform