Beste, ik heb onlangs bij turkish airlines mijn tickets geboekt. ik kon mijn stoelen reserveren wat ik dan ook gedaan heb. ik heb 3 stoelen gereserveerd op de eerste rij waar ik dan 27.50 eur voor heb betaald, dit voor mijn man, mijn dochter, de baby (op schoot) en mezelf. systeem heeft alles geaccepteerd qua stoelkeuze. ik reken af en alles lijkt in orde, achteraf krijg ik een mail dat ik omwille van een baby niet de eerste rij mag kiezen, nu heeft mijn man bij de vlucht naar Turkije een andere stoel achter ons gekregen. mijn dochter en ik zitten op de eerste rij. op de terug vlucht hebben we totaal niet de stoelen gekregen die we geboekt hebben, ik boek rij 1 en krijg rij 6 en 7. mijn man zit elke keer apart terwijl ik had geboekt om allemaal samen te zitten want met 2 kindjes moeten we elkaar helpen. ik krijg dus andere stoelen dan dat ik betaald heb, als de stoelen op de eerste rij niet mag met baby's had systeem deze ook niet als beschikbaar moeten laten zien. ik heb contact opgenomen met vliegwinkel.nl want had ze via deze site geboekt, ze kunnen mij niet helpen en verwijzen me door naar de vliegmaatschappij, dat heb ik gedaan en daar zeggen ze dat als ik de stoelen wil wijzigen ik een extra kost moet betalen. ik heb al bijna 200 euro meer betaald om de stoelen op de eerste rij te krijgen en dan vragen ze nu nog eens extra geld. ik krijg mijn geld niet terug en ik krijg ook niet de stoelen waar ik voor betaald heb. niemand helpt me verder, zowel vliegwinkel.nl niet als turkisch airlines niet.