Terug

extra betaling voor reparatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: bol.com

24/08/2023

BesteIk bestelde een laptop (HP Envy 17-cr0022nb - Laptop - 17.3 inch - Azerty) bij jullie op 30/05/2023 (bestelnummer 1595210686) die ik op 1/06/2023 ontvangen heb. Na twee maanden startte de laptop niet meer op. Ik heb hem teruggestuurd via B-post, de koerierdienst waarmee JULLIE werken op 1/08/2023. De batterij was kapot en dat viel volgens jullie onder garantie. Volgens jullie was de cover van de laptop kapot toen hij bij jullie is toegekomen. Jullie hebben daar echter geen foto of ander bewijs van (er zijn wel foto's gemaakt maar niet van de beschadiging??). Ik mag €227,77 betalen voor de cover die volgens jullie tijdens het transport van b-post kapot is gegaan. Ik ben volgens bol verantwoordelijk voor de koerierdienst terwijl die gekozen wordt door bol zelf. Mijn laptop is naar twee maanden stuk en ik moet hem opsturen voor reparatie maar krijg dan een extra rekening voor een beschadiging die ik niet veroorzaakt heb. Totaal niet klantvriendelijk. Men zegt trouwens niet eens spontaan waarvoor je 227,27 euro moet betalen. Om dat te weten te komen moet je eerst mailen naar de klantendienst. Ik heb nog steeds geen foto ontvangen als bewijs dat de cover kapot is en als dat zo is wordt de schuld daarvoor op mij als klant geschoven. Zorg gewoon dat jullie een laptop sturen die werkt. En als de koerierdienst waarmee jullie werken zaken beschadigt is dat niet mijn verantwoordelijkheid maar die van jullie. Jullie kiezen de koerierdienst immers zelf.

Berichten (4)

bol.com

Naar: H. D.

28/08/2023

Goedemorgen Helena,Bedankt voor je bericht. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

bol.com

Naar: H. D.

28/08/2023

Goedemorgen Helena,Bedankt voor je bericht. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

H. D.

Naar: bol.com

28/08/2023

U heeft mijn klacht behandeld maar niet voor een oplossing gezorgd waar ik tevreden mee ben. Ik mag alsnog 227,77 euro betalen. Zogezegd is mijn Laptop beschadigd geraakt bij het vervoer naar bol. Ik ga daar niet mee akkoord. Bol heeft immers foto's genomen toen ze mijn pakket hebben ontvangen. Van de doos gesloten, geopend en ook van de laptop. Maar NIET van de BESCHADIGING. Toch wel vreemd. Als me drie foto's neemt zou je denken dat bol ook een foto van de beschadiging neemt. Dat is niet gebeurd omdat volgens mij de beschadiging bij bol zelf gebeurd is. Het is eigenlijk erg dat je als klant verantwoordelijk wordt gesteld voor een beschadiging waar je niets mee te maken hebt. Als de beschadiging tijdens het transport gebeurt zou bol dat met de transporteur moeten verrekenen. Ik kies de transportfirma immers niet. Ik raad NIEMAND aan iets bij bol te kopen. Als er wat verkeerd loopt ben je als klant de pineut.

H. D.

Naar: bol.com

28/08/2023

U heeft mijn klacht behandeld maar niet voor een oplossing gezorgd waar ik tevreden mee ben. Ik mag alsnog 227,77 euro betalen. Zogezegd is mijn Laptop beschadigd geraakt bij het vervoer naar bol. Ik ga daar niet mee akkoord. Bol heeft immers foto's genomen toen ze mijn pakket hebben ontvangen. Van de doos gesloten, geopend en ook van de laptop. Maar NIET van de BESCHADIGING. Toch wel vreemd. Als me drie foto's neemt zou je denken dat bol ook een foto van de beschadiging neemt. Dat is niet gebeurd omdat volgens mij de beschadiging bij bol zelf gebeurd is. Het is eigenlijk erg dat je als klant verantwoordelijk wordt gesteld voor een beschadiging waar je niets mee te maken hebt. Als de beschadiging tijdens het transport gebeurt zou bol dat met de transporteur moeten verrekenen. Ik kies de transportfirma immers niet. Ik raad NIEMAND aan iets bij bol te kopen. Als er wat verkeerd loopt ben je als klant de pineut.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform