BesteIk bestelde een laptop (HP Envy 17-cr0022nb - Laptop - 17.3 inch - Azerty) bij jullie op 30/05/2023 (bestelnummer 1595210686) die ik op 1/06/2023 ontvangen heb. Na twee maanden startte de laptop niet meer op. Ik heb hem teruggestuurd via B-post, de koerierdienst waarmee JULLIE werken op 1/08/2023. De batterij was kapot en dat viel volgens jullie onder garantie. Volgens jullie was de cover van de laptop kapot toen hij bij jullie is toegekomen. Jullie hebben daar echter geen foto of ander bewijs van (er zijn wel foto's gemaakt maar niet van de beschadiging??). Ik mag €227,77 betalen voor de cover die volgens jullie tijdens het transport van b-post kapot is gegaan. Ik ben volgens bol verantwoordelijk voor de koerierdienst terwijl die gekozen wordt door bol zelf. Mijn laptop is naar twee maanden stuk en ik moet hem opsturen voor reparatie maar krijg dan een extra rekening voor een beschadiging die ik niet veroorzaakt heb. Totaal niet klantvriendelijk. Men zegt trouwens niet eens spontaan waarvoor je 227,27 euro moet betalen. Om dat te weten te komen moet je eerst mailen naar de klantendienst. Ik heb nog steeds geen foto ontvangen als bewijs dat de cover kapot is en als dat zo is wordt de schuld daarvoor op mij als klant geschoven. Zorg gewoon dat jullie een laptop sturen die werkt. En als de koerierdienst waarmee jullie werken zaken beschadigt is dat niet mijn verantwoordelijkheid maar die van jullie. Jullie kiezen de koerierdienst immers zelf.