Terug

Extra betalen voor 2de aanbieding ondanks aanwezigheid

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: KREFEL

19/10/2023

Beste,Op 4/9/2023 werd bestelnummer #49746548 nl. BEKODroogkast DC 7230 BX gekocht voor € 399,00. Het levermoment 08/09/2023 11:15 - 13:00 met Krëfel code:11004755 en Expeditienummer 23090405580114 kreeg ik doorgestuurd. Op het moment van de eerste aanbieding was de school open om deze te ontvangen. We zitten met een permanent bemand secretariaat. Toch kreeg ik de melding dat er niemand aanwezig was. Bij het opnieuw aanbieden werd een extra betaling gevraagd van € 30. Tot op heden liet u niks weten. het duurt nu lang. Mvg,Stef Colens

Berichten (9)

KREFEL

Naar: S. C.

20/10/2023

Beste Stef,Wij hebben jouw mail goed ontvangen.Via Facebook werd jouw vraag reeds beantwoord:"Wanneer er een tweede rit moet ingepland worden, wordt er inderdaad 30€ aangerekend voor de onnodige verplaatsing die de chauffeur heeft gemaakt. "Indien wij op voorhand niet worden verwittigd over jouw afwezigheid, wordt er inderdaad €30,00 aangerekend.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElisaCustomer Happiness Teamleaderkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:!00D5I03dQ0g.!5005I0fD8HE:ref

S. C.

Naar: KREFEL

20/10/2023

Beste,Ik was aanwezig en dat vind ik net het probleem. Ik heb er geen moeite mee om een fout toe te geven maar als een niet-beantwoordde oproep op het gsm-nummer betekent dat er niet langs gekomen wordt kan je niet spreken van een verplaatsing.Mvg,Stef

KREFEL

Naar: S. C.

23/10/2023

Beste Stef,Bedankt voor uw mail.Wanneer er een tweede rit moet ingepland worden, wordt er inderdaad 30 aangerekend voor de onnodige verplaatsing die de chauffeur heeft gemaakt.Onze chauffeur was wel degelijk ter plaatse op 07/09.Er stond geen naam op de bel en de chauffeur heeft jou proberen bellen maar het was voicemail.Bijgevolg kunnen wij geen gunstig gevolg geven aan uw verzoek.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:!00D5I03dQ0g.!5005I0fDG84:ref

S. C.

Naar: KREFEL

24/10/2023

Beste,Met alle respect maar zo ziet onze voordeur er uit en we zijn echt waar altijd bereikbaar. Er zijn 3 bellen die steeds automatisch doorschakelen maar geen probleem. Anderen vinden ons wel.

KREFEL

Naar: S. C.

25/10/2023

Beste Stef,Wij hebben jouw mail goed ontvangen.Via Facebook werd jouw vraag reeds beantwoord:"Wanneer er een tweede rit moet ingepland worden, wordt er inderdaad 30€ aangerekend voor de onnodige verplaatsing die de chauffeur heeft gemaakt. "Indien wij op voorhand niet worden verwittigd over jouw afwezigheid, wordt er inderdaad €30,00 aangerekend.Met vriendelijke groeten,Customer Happiness Teamkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:!00D5I03dQ0g.!5005I0fDZHA:ref

S. C.

Naar: KREFEL

12/11/2023

este,Met alle respect maar zo ziet onze voordeur er uit en we zijn echt waar altijd bereikbaar. Er zijn 3 bellen die steeds automatisch doorschakelen maar geen probleem. Anderen vinden ons wel.Zie foto van voordeur van 24/10/2023

KREFEL

Naar: S. C.

13/11/2023

BesteOnze chauffeur is op 07/09 langs geweest voor de levering van de droogkast.Bij het huisnummer 216 werd er nergens een melding gemaakt van de naam "Stef Colens".De chauffeur heeft vervolgens gebeld op het gsm-nummer 0468119217, maar kreeg niemand aan de lijn.Helaas kon de levering niet plaatsvinden en werd er een nieuwe levering voorzien op 08/09.Het is inderdaad zo dat er een extra 30€ wordt aangerekend indien er een tweede verplaatsing moet worden voorzien.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,CarmenCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf017KW5:ref

S. C.

Naar: KREFEL

10/12/2023

Beste,Tot nu toe heeft u niets meer laten weten nadat ik de foto's stuurde betreffende de toegankelijkheid van de gebouwen. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om gewoon toe te geven dat er een fout begaan is en jullie die €30 gerust kunnen terugstorten of een aankoopbon voorzien ?Ik laat deze klacht niet los en schakel hierna de juridische dienst van test-aankoop in.Mvg,Stef Colens

KREFEL

Naar: S. C.

13/12/2023

Beste Stef,Bedankt voor uw mail.Zoals reeds meerdere malen vermeld is onze chauffeur op 07/09 langs geweest voor de levering van de droogkast.Bij het huisnummer 216 werd er nergens een melding gemaakt van de naam Stef Colens.De chauffeur heeft vervolgens gebeld op het gsm-nummer 0468119217, maar kreeg niemand aan de lijn.Foto dat onze chauffeur genomen heeft:Foto dat u ons hebt doorgestuurd:Zoals u kan zien stond de chauffeur aan de juiste deur, en is hij dus wel degelijk ter plaatse geweest.Helaas kon de levering niet plaatsvinden en werd er een nieuwe levering voorzien op 08/09.Het is inderdaad zo dat er een extra 30 wordt aangerekend indien er een tweede verplaatsing moet wordenJammer genoeg kunnen wij niet ingaan op uw verzoek tot terugbetaling van de tweede verplaatsingskost.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf02BiZF:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform