Terug

Extra afgehouden bedragen via domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Celside Insurance

05/07/2023

Beste,In januari 2021 ben ik via Vandenborre een verzekeringscontract aangegaan voor een tablet die ik heb aangekocht. Het maandelijks bedrag was 15,99 euro die via domiciliëring van mijn rekening ging gaan. Sinds april 2023 zijn er verschillende bedragen van mijn rekening gehaald via de domiciliëring die ik had goedgekeurd... hieronder kan u ze allemaal terug vinden, gegroepeerd volgens bedrag:4/7/233/7/2330/6/23Op deze data is er telkens 49.99 van mijn rekening gehaald onder de naam Pack telephonie of Pack telephonie SFAMDit onder verschillende rekeningnummers4/73/730/627/620/615/64/52/528/425/4Deze data is er telkens 15.99 van mijn rekening gehaald onder de naam Pack Essentiel of Pack Essentiel SFAMTerug onder verschillende rekeningnummers... 4/73/730/6Deze data is er telkens 39.99 van mijn rekening gehaald onder de naam Buy Back en ra ra ra... Buy Back SFAM, terug... onder verschillende rekeningnummers2/52/524/419/4Terug... hetzelfde deze data is er telkens voor 69.99 euro van mijn rekening gehaald... en neen 2x 2/5 is geen schrijffout, effectief 2 maal van de rekening gehaald, maar hoor je mij al komen... onder verschillende rekeningnummers...Nu ik heb ondertussen met jullie contact opgenomen, het is te zeggen een poging gedaan want... ik krijg geen reactie. Dus doe ik het nu via deze weg.Ik hoop dat het via deze weg opgelost geraakt, en vraag jullie dan ook om een terugbetaling van 575.85 euro en stopzetting van mijn contract.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform