Terug

Extra 4G data bestellen bij Wigo abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Telenet

11/08/2023

Ik heb een wigo van 35GB in een bundel bij telenet en tot nu toe was deze data steeds voldoende. Door de vakantie was er een hoger verbruik en is deze opgebruikt. Verder surfen aan verminderd data volume is niet mogelijk, en het is ook niet mogelijk een extra pakket data aan te kopen.Ik stel echter vast dat mobiel surfen nu niet meer mogelijk is.Telefonisch wordt als oplossing enkel het overschakelen naar een duurder abbonement aangeboden.Het lijkt me dus dat dit vooral de bedoeling is van telenet, namelijk de overstap naar een ander en uiteraard duurder abonnement.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform