Dag mevrouw ,Dag mijnheer,
Naar aanleiding van uw klacht betreffende de aanrekening van niet proximus diensten, in uw geval, aankopen gedaan bij Playstation.
Proximus vergemakkelijkt de betaling van diensten aangeboden door derden, maar is niet verantwoordelijk voor de uitvoering van de aankoop en/of levering van de dienstroduct. De klant moet zich rechtstreeks richten tot de derde partij, leverancier van de dienstroduct voor alle eventuele vragen of klachten en om desgevallend een factuur te bekomen.
In uw geval dient u contact op te nemen bij de helpdesk van Sony Playstation.
Met vriendelijke groeten,
Connect with us on:
===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-12-26-17.30.20.000000 ======
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
Ref. [THREAD_ID:1921014739624]