Terug

externe diensten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. B.

Naar: Proximus

26/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € [bedrag]. Dat moet echter een vergissing zijn. Ik stel immers vast dat u mij € [bedrag]aanrekent voor betaaldiensten van derden waar ik nooit om heb gevraagd. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € [bedrag], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. B.

31/12/2024

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Naar aanleiding van uw klacht betreffende de aanrekening van niet proximus diensten, in uw geval, aankopen gedaan bij Playstation. Proximus vergemakkelijkt de betaling van diensten aangeboden door derden, maar is niet verantwoordelijk voor de uitvoering van de aankoop en/of levering van de dienstroduct. De klant moet zich rechtstreeks richten tot de derde partij, leverancier van de dienstroduct voor alle eventuele vragen of klachten en om desgevallend een factuur te bekomen. In uw geval dient u contact op te nemen bij de helpdesk van Sony Playstation. Met vriendelijke groeten, Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-12-26-17.30.20.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921014739624]

Bemiddeling door Testaankoop 01 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform