Terug

exstreem jaarafrekening factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. S.

Naar: Eneco

22/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie…5454418966. Ik heb de eindafrekening gekregen op [3/7/2024 en 4/7/2024] voor een bedrag van [X771,15 en1440,41 en1598,93] EUR. Ik betwist echter deze factuur omdat [uitleg: kWh onjuist/ niet correct verbruik /…]de kwestie was om te protesteren CASE-13187590 Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de [5] dagen te willen corrigeren? Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Eneco

Naar: S. S.

03/10/2024

Beste Seweryn, We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop. In bijlage de een kopie van de foto die je ons bezorgd hebt op 17-7-2024 betreffende je meterstanden. Hierop staan volgende meterstanden genoteerd: Dag: 46473 kWh Nacht: 69808 kWh Meternummer: 20262166 Oorspronkelijk hadden we van je netbeheerder volgende waarden ontvangen voor je meterstand van 14-7-2023: Dag: 38540 kWh Nacht: 59935 kWh Deze meterstand was berekend door je netbeheerder omdat deze niet in het bezit waren van een werkelijk opgenomen meterstand. Op basis hiervan hadden we je afrekening van 28-7-2023 opgemaakt. Op basis van je meterstand van 17-7-2024 heeft je netbeheerder deze meterstand herberekend omdat deze niet in lijn lag met de meterstand van 17-7-2024. Hierdoor hebben ze deze meterstand van 14-7-2023 aangepast naar volgende waarden: Dag: 41668 kWh Nacht: 64025 kWh Op basis hiervan hebben we de correctiefactuur opgemaakt op 4-7-2024. Ook de afrekening voor de bijkomende periode van 14-7-2023 tot 1-6-2024 hebben we opgemaakt op 4-7-2024. Volgens deze gegevens dien ik vast te stellen dat de facturatie correct is en vragen we om het openstaand saldo van 4052,49€te betalen op IBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/2917/88116+++. Indien je hier een gespreide betaling voor wenst kan je mij dit bevestigen per antwoord op deze e-mail. Bij verdere vragen of opmerkingen, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder! Ik wens je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groeten, Tom Customer Relations Exception Complaint Handling Battelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.be Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 22 september 2024 21:15 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: exstreem jaarafrekening factuur ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform