Beste Geert,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop in verband met je afrekeningen.Uit nazicht bevestig ik jou dat we op 19-11-2023 een correctie hadden ontvangen van je netbeheerder. Naar aanleiding van je zonnepanelen dienden we namelijk rekeningen te houden dat deze vanaf 22-12-2022 geregistreerd waren onder het principe van terugdraaiende teller. Hierdoor diende er vanaf deze datum prosumententarief betaald te worden. Dit was op je originele slotafrekening niet aangerekend. Om deze reden hebben we je slotafrekening geannuleerd en 3 nieuwe afrekeningen opgemaakt. In bijlage het annulatiedocumenten samen met je nieuwe afrekeningen.Naar aanleiding van deze aanpassing heb je op heden een openstaand saldo van 3,35Eur. Alvast bedankt om ditte betalen op IBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/1509/61290+++.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.