Terug

Express zending buitenland

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: bpost

14/07/2023

Beste, op 13/07/23 om 09:30u biedt ik me aanbij Bpost Ternat voor dringende zending naar Spanje. Om 10:25 zijn we klaar en ik moet de dringen express zending in de gewone postzak gooien. Na betaling 54€.ik volg het pakje en zie dat het pas na 16 uur werd gesorteerd en na 20 uur nog geen verdere beweging. Wanneer zal mijn express pakje aankomen, ls het tussen de gewone post werd verzonden. Waarom dat de slogan ‘We proberen de dag nadien te leveren’ als het de dag nadien nog niet verzonden is! UPS levert de dag nadien anders betalen ze een vergoeding. Niet voor die vergoeding. Maar de manier waarop een express zending wordt behandeld door Bpost! Echt toppunt vanonbekwaamheid!

Berichten (1)

bpost

Naar: D. V.

17/07/2023

Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-49544687656 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel[THREAD ID:1-MS71HZO]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform