Naar aanleiding van de activatie van een nieuwe Monizze kaart voor mijn eco-cheques, die ik geheel ongevraagd kreeg toegestuurd (de oude werkte plots niet meer), ging ik voor het eerst de transactiegeschiedenis bekijken. Tot mijn grote ontsteltenis, stel ik vast dat er de voorbije jaren gewoonweg gestolen werd van mij, zonder enige aankondiging. Noch vooraf, noch achteraf. Noch aan mij als persoon, noch aan het bedrijf dat deze betaalt. In het totaal gaat het over 493.59 euro in de voorbije drie jaren.Ik verwacht een MAIL en/of SMS wanneer de cheques dreigen te vervallen! Nu hoor ik telefonisch dat jullie die mails inderdaad hebben “proberen te versturen”, maar dat jullie mijn e-mailadres niet hebben. Dit klopt absoluut niet, want ik ben toevallig ook de HR en finance verantwoordelijke en ik krijg nochtans wel hun betalingsopdrachten per mail! Dit is gewoonweg stelen! Zelfs ten tijde van corona, na maanden van lockdown, durven ze in juli 2020 in alle geheim 150 euro van mijn kaart te nemen. Terwijl in alle media gecommuniceerd werd dat dit automatisch verlengd werd. Dit tart werkelijk alle verbeelding. Dit is wat ik verwacht van Monizze: 1. Mijn onaangekondigde vervallen (lees: gestolen) bedragen, i.e. 493,59 euro, worden terug op mijn persoonlijke kaart gezet, voor minstens drie maanden, zodat ik de kans heb om deze alsnog te besteden.2. Alle medewerkers van ons bedrijf krijgen voortaan een aankondiging per mail én een sms drie maanden voordat de cheques dreigen te vervallen.Met oprechte dank voor uw hulp.