Terug

Ex rekening BPost geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: bpost

25/01/2024

BesteIk was klant van BPost en door de overgang naar BNP Paris Pas Fortis heb ik geen toegang meer tot mijn rekening. Noch via de app (steeds een foutmelding), noch via online bankieren. Als ik bel naar BNP is de wachtrij véél te lang en krijg ik niemand aan de lijn.Graag een dringende oplossing voor mij en de rest van de gedupeerden!Nathalie van Weegen

Berichten (1)

bpost

Naar: N. V.

26/01/2024

REF 1-52924822699Geachte mevrouw Van Weegen,We hebben uw vraag goed ontvangen. bpost is spijtig genoeg niet in staat om onderzoekshandelingen te verrichten met betrekking tot bancaire zaken. Gelieve hiervoor contact op te nemen met BNP Paribas Fortis, waar een adviseur beschikbaar is om uw verzoek in behandeling te nemen.U kunt hen bereiken op het nummer 02 272 60 00 of via de volgende link: s:www.bnpparibasfortis.be/nlublic/contacteer-ons.Wij danken u voor uw begrip en medewerking.Met vriendelijke groeten,Loa¯c A.bpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-OBLQIU1]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform