Terug

Evoline Backflip

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. O.

Naar: IXINA BELGIUM

05/12/2023

Beste, de reden dat ik via deze weg een klacht indien is omdat ik nog steeds niet akkoord kan gaan dat onze backflip Evoline niet onder garantie kan vervangen/hersteld worden.Deze werd in onze keuken geinstalleerd in januari 2022, is dus nog geen 2 jaar oud. Volgens jullie komt het niet in aanmerking omdat er misschien iets zou opgevallen zijn, volgens de fabrikant zou het zijn omdat we er te hard hebben op geduwd om de stekker in het stopcontact te stoppen,... (Op de foto's is duidelijk te zien dat de 'krak' start van onderaan en doorloopt tot net naast het stopcontact) Hier maak ik me dan al zeker de bedenking bij het antwoord te hard geduwd om de stekker er in te stoppen dan zou volgens mij het stopcontact zelf ook gekraakt moeten zijn, en zou de krak daar gestart zijn.Sorry maar met zo'n antwoorden ben ik niet geholpen.Dit is duur in aankoop en is nog geen 2 jaar oud.

Berichten (11)

IXINA BELGIUM

Naar: G. O.

06/12/2023

Geachte Mevrouw Ossieur,wij bevestigen de goede ontvangst van uw klacht omtrent een Evoline Backflip, die wij met aandacht hebben gelezen.Om uw dossier op een efficiënte manier te kunnen verwerken, verzoeken wij u om een kopie van uw bestelbon (of aankoopbewijs) te sturen. Zodra we dat hebben ontvangen, gaan we graag verder met uw verzoek.Cordialement , met vriendelijke groet, kind regards, mit freundlichen GrüssenPeterService clientèle - klantendienst - customer service - Kundendiensts:ixina.be s:www.ixina.lu[s:attachments.office.net/owarodwell%40ikanbi.com/service.svc/s/GetAttachmentThumbnail'id=AAMkADRlOTZkNGI0LTZiMGUtNDFlZC04M2VlLTEyYWQwMGExZGFhOABGAAAAAAC%2BH5jdMIzyTpmxMr9h7g%2FzBwA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAAAAAEMAAA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAADy0wkAAABEgAQAGM9IhyBbCdBhR6edrbhJgg%3DandthumbnailType=2andtoken=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjczRkI5QkJFRjYzNjc4RDRGN0U4NEI0NDBCQUJCMTJBMzM5RDlGOTgiLCJ0eXAiOiJKV1QiLCJ4NXQiOiJjX3VidnZZMmVOVDM2RXRFQzZ1eEtqT2RuNWcifQ.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.ZmOFLGYrZHsza9xE7E9YBzALGrAQN65vFOHu-KbJq4yfh51ezjzSvaB4WyfykBZZvU2ufdHlQDFIZVl-ro73x_rie05i9uxAM-0z2HlX6Nk1ykDPLHdbmc4I_AAVYSXvFo21J0-8O7R17Dw5VPQXj26ew26kIoRsQ_7EhQdEFC8bsbB4BmgZVYltluadVr3MDc8SC9EC61wanGVU9ROB1Rzs12J-SY3JQJDKloEtwfRXtEeVbLFirj9qFnsMkcJX5cCFL7frhg7k4TGL_5tcJHPWQhby1GBub4oN7iqvwaeV44fNswRMS-PBbwNWDnpeltA73S22vWv5JNPxdmX1LwandX-OWA-CANARY=UjDwdE49l0WHqp8juUSnDOCTh4R3ydsY946saLa39AIsfk12lSju49UXJ3uwgkm1u0wJ16AFLP4.andowa=outlook.office365.comandscriptVer=20230922005.26andanimation=true]------------------- Message d'origine ------------------- [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]

G. O.

Naar: IXINA BELGIUM

06/12/2023

de bestelbon zit in bijlage.

IXINA BELGIUM

Naar: G. O.

12/12/2023

Geachte Mevrouw Ossieur,We bevestigen de goede ontvangst van uw email van 06/12 die onze beste aandacht heeft gekregen.Om een bestand te openen, hebben we de 1e pagina van uw bestelbon nodig.Kunt u het aan ons doorsturen?Alvast bedankt,Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,SvenjaService Clientèle/ KlantendienstCustomer ServiceKundendienstwww.ixina.be s:www.ixina.lu------------------- Message d'origine -------------------test-aankoop.beReçu Wed Dec 06 2023 16:57::54 GMT+0100 (Central European Standard Time)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Evoline Backflip - (CPTBE01931996-47)

G. O.

Naar: IXINA BELGIUM

12/12/2023

Beste, In bijlage pagina 1

IXINA BELGIUM

Naar: G. O.

13/12/2023

Geachte Mevrouw Ossieur,We bevestigen de goede ontvangst van uw email van 12/12 die onze beste aandacht heeft gekregen.Uw dossier heeft de referentie:CAS-13213-Y0R0T6De klantendienst van uw winkel zal er alles aan doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,SvenjaService Clientèle/ KlantendienstCustomer ServiceKundendienstwww.ixina.be s:www.ixina.lu------------------- Message d'origine -------------------test-aankoop.beReçu Tue Dec 12 2023 19:40::23 GMT+0100 (Central European Standard Time)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Evoline Backflip - (CPTBE01931996-47)

IXINA BELGIUM

Naar: G. O.

14/12/2023

Geachte Mevrouw Ossieur,wij nemen contact op, omdat wij nog geen kopie van uw bestelbon hebben ontvangen. Zou u deze nog aan ons kunnen versturen?Bij voorbaat dank,Cordialement , met vriendelijke groet, kind regards, mit freundlichen GrüssenPeterService clientèle - klantendienst - customer service - Kundendiensts:ixina.be s:www.ixina.lu[s:attachments.office.net/owarodwell%40ikanbi.com/service.svc/s/GetAttachmentThumbnail'id=AAMkADRlOTZkNGI0LTZiMGUtNDFlZC04M2VlLTEyYWQwMGExZGFhOABGAAAAAAC%2BH5jdMIzyTpmxMr9h7g%2FzBwA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAAAAAEMAAA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAADy0wkAAABEgAQAGM9IhyBbCdBhR6edrbhJgg%3DandthumbnailType=2andtoken=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjczRkI5QkJFRjYzNjc4RDRGN0U4NEI0NDBCQUJCMTJBMzM5RDlGOTgiLCJ0eXAiOiJKV1QiLCJ4NXQiOiJjX3VidnZZMmVOVDM2RXRFQzZ1eEtqT2RuNWcifQ.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.ZmOFLGYrZHsza9xE7E9YBzALGrAQN65vFOHu-KbJq4yfh51ezjzSvaB4WyfykBZZvU2ufdHlQDFIZVl-ro73x_rie05i9uxAM-0z2HlX6Nk1ykDPLHdbmc4I_AAVYSXvFo21J0-8O7R17Dw5VPQXj26ew26kIoRsQ_7EhQdEFC8bsbB4BmgZVYltluadVr3MDc8SC9EC61wanGVU9ROB1Rzs12J-SY3JQJDKloEtwfRXtEeVbLFirj9qFnsMkcJX5cCFL7frhg7k4TGL_5tcJHPWQhby1GBub4oN7iqvwaeV44fNswRMS-PBbwNWDnpeltA73S22vWv5JNPxdmX1LwandX-OWA-CANARY=UjDwdE49l0WHqp8juUSnDOCTh4R3ydsY946saLa39AIsfk12lSju49UXJ3uwgkm1u0wJ16AFLP4.andowa=outlook.office365.comandscriptVer=20230922005.26andanimation=true]------------------- Message d'origine ------------------- [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]

G. O.

Naar: IXINA BELGIUM

14/12/2023

deze werden u al op 06/12 en aanvullend op 12/12 toegestuurd!

G. O.

Naar: IXINA BELGIUM

14/12/2023

deel 2 van de bestelbon

G. O.

Naar: IXINA BELGIUM

23/12/2023

In tussen moet ik nog toevoegen aan mijn klacht dat de stopcontacten niet meer werken. Er komt geen stroom meer toe + de zekering springt af en toe.

IXINA BELGIUM

Naar: G. O.

02/01/2024

Geachte Mevrouw Ossier,wij danken u voor uw schrijven, en hebben uw opmerking doorgestuurd naar de winkel in Roeselare, die zo spoedig mogelijk hierop zal reageren.Met vriendelijke groet,Cordialement , met vriendelijke groet, kind regards, mit freundlichen GrüssenPeterService clientèle - klantendienst - customer service - Kundendiensts:ixina.be s:www.ixina.lu[s:attachments.office.net/owarodwell%40ikanbi.com/service.svc/s/GetAttachmentThumbnail'id=AAMkADRlOTZkNGI0LTZiMGUtNDFlZC04M2VlLTEyYWQwMGExZGFhOABGAAAAAAC%2BH5jdMIzyTpmxMr9h7g%2FzBwA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAAAAAEMAAA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAADy0wkAAABEgAQAGM9IhyBbCdBhR6edrbhJgg%3DandthumbnailType=2andtoken=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjczRkI5QkJFRjYzNjc4RDRGN0U4NEI0NDBCQUJCMTJBMzM5RDlGOTgiLCJ0eXAiOiJKV1QiLCJ4NXQiOiJjX3VidnZZMmVOVDM2RXRFQzZ1eEtqT2RuNWcifQ.eyJvcmlnaW4iOiJodHRwczovL291dGxvb2sub2ZmaWNlMzY1LmNvbSIsInVjIjoiNGMwZGM1YmI2ZGY5NDNjOTllMjg0YzdmNGZkODllNjIiLCJzaWduaW5fc3RhdGUiOiJbXCJrbXNpXCJdIiwidmVyIjoiRXhjaGFuZ2UuQ2FsbGJhY2suVjEiLCJhcHBjdHhzZW5kZXIiOiJPd2FEb3dubG9hZEA4ZWZkMjkyNi02ZDJhLTRlOGUtYWE4YS0wYmI1Zjk4N2JhNDMiLCJpc3NyaW5nIjoiV1ciLCJhcHBjdHgiOiJ7XCJtc2V4Y2hwcm90XCI6XCJvd2FcIixcInB1aWRcIjpcIjExNTM4MDExMjY3NDAyMjA5NjFcIixcInNjb3BlXCI6XCJPd2FEb3dubG9hZFwiLFwib2lkXCI6XCJjODVhNjhiOC1jNDk0LTRmMWEtYmVkMS04YzMwNzcxMmEzZmJcIixcInByaW1hcnlzaWRcIjpcIlMtMS01LTIxLTI0Mjc1MTU1NDktODQ0ODgzODgtMzY5OTAxNTgzNy00MDgzMTI0N1wifSIsIm5iZiI6MTY5NjkzMTY1OSwiZXhwIjoxNjk2OTMyMjU5LCJpc3MiOiIwMDAwMDAwMi0wMDAwLTBmZjEtY2UwMC0wMDAwMDAwMDAwMDBAOGVmZDI5MjYtNmQyYS00ZThlLWFhOGEtMGJiNWY5ODdiYTQzIiwiYXVkIjoiMDAwMDAwMDItMDAwMC0wZmYxLWNlMDAtMDAwMDAwMDAwMDAwL2F0dGFjaG1lbnRzLm9mZmljZS5uZXRAOGVmZDI5MjYtNmQyYS00ZThlLWFhOGEtMGJiNWY5ODdiYTQzIiwiaGFwcCI6Im93YSJ9.ZmOFLGYrZHsza9xE7E9YBzALGrAQN65vFOHu-KbJq4yfh51ezjzSvaB4WyfykBZZvU2ufdHlQDFIZVl-ro73x_rie05i9uxAM-0z2HlX6Nk1ykDPLHdbmc4I_AAVYSXvFo21J0-8O7R17Dw5VPQXj26ew26kIoRsQ_7EhQdEFC8bsbB4BmgZVYltluadVr3MDc8SC9EC61wanGVU9ROB1Rzs12J-SY3JQJDKloEtwfRXtEeVbLFirj9qFnsMkcJX5cCFL7frhg7k4TGL_5tcJHPWQhby1GBub4oN7iqvwaeV44fNswRMS-PBbwNWDnpeltA73S22vWv5JNPxdmX1LwandX-OWA-CANARY=UjDwdE49l0WHqp8juUSnDOCTh4R3ydsY946saLa39AIsfk12lSju49UXJ3uwgkm1u0wJ16AFLP4.andowa=outlook.office365.comandscriptVer=20230922005.26andanimation=true]------------------- Message d'origine -------------------De klantendienst ixina BE Reçu Tue Jan 02 2024 16:47::23 GMT+0100 (Central European Standard Time)À IXINA Roeselare Cc TRAORE Salimata FAUT Stefanie Sujet CAS-13186-C3K6B8 Test- Aankoop CPTBE01931996-47 Votre référence 01175000000506Beste,Naar aanleiding van een toevoeging op het test- aankoop platform , vinden jullie hier de tekst:In tussen moet ik nog toevoegen aan mijn klacht dat de stopcontacten niet meer werken. Er komt geen stroom meer toe + de zekering springt af en toe.en hieronder de details van hun aanvraag:KwalificatieDNV - Accessoires - TafelstoelenledsenzContact bronMailGeslachtFFamilienaamOSSIEURVoornaamGOTTAStraat/NrGemeentePostcodeEmailklachtenbox@test-aankoop.bejgombrecht@hotmail.comTelefoonVaste lijnMobielnummerBestellingnummer--[s:www.test-aankoop.be/~/media/dd67edcb58854ea5873814a683be0f7f.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [:test-aankoop.be/-/mediaokeacompanyassets/images/notifications/icon_bell.jpg?rev=06b07088-d608-449a-a067-00ba7e34cca5] [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Je hebt een antwoord ontvangen van GITTA OSSIEUR.[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01931996-47.Heb je vragen over ons platform?[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Klacht van GITTA OSSIEUR:[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Evoline Backflip[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Datum: [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] 23-12-23 17:51:08[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Van [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] GITTA OSSIEUR[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]tot [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] IXINA BELGIUM[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Bericht: [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] In tussen moet ik nog toevoegen aan mijn klacht dat de stopcontacten niet meer werken. Er komt geen stroom meer toe + de zekering springt af en toe.[s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Bijgevoegde documenten: [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/da218f0f9f0c4cd18f87530a7281d923.png]Geen documenten bijgevoegdAlvast bedankt voor de opvolging,Met vriendelijke groeten.

IXINA BELGIUM

Naar: G. O.

11/01/2024

Geachte,We bevestigen de goede onvangst van uw email van 09/01 die onze beste aandacht heeft gekregen.Aangezien het dossier is doorverwezen naar een advocaat, kan de klantenservice helaas niet meer tussenbeide komen.We nodigen u uit om rechtstreeks contact op te nemen met de winkel, die u graag verder zal helpen.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,SvenjaService Clientèle/ KlantendienstCustomer ServiceKundendienstwww.ixina.bes:www.ixina.lu------------------- Message d'origine -------------------test-aankoop.beReçu Tue Jan 09 2024 18:42::52 GMT+0100 (Central European Standard Time)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Evoline Backflip - (CPTBE01931996-47)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform