Terug

Eurostar weigert compensatie voor vertraging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Eurostar

06/11/2022

Onze Eurostar had op de retour van London St. Pancras naar Brussel Zuid 1u en 10 min vertraging. Volgens Eurostar hun eigen compensatieregeling heb je recht op compensatie vanaf 60 min vertraging. We hebben beiden het compensatieformulier op hun website al proberen invullen, maar de compensatie wordt steeds geweigerd zonder duidelijke redenen. Als je naar hun contactformulier doorklikt op vragen rond compensatie beland je gewoon terug op de thuispagina. Eurostar telefonisch contacteren kan mogelijks 10 Britse Pond kosten. Het is onmogelijk het bedrijf op een redelijke manier te bereiken.

Berichten (1)

C. S.

Naar: Eurostar

27/11/2022

BesteOnze Eurostar had op de retour van London St. Pancras naar Brussel Zuid 1u en 10 min vertraging. Volgens Eurostar hun eigen compensatieregeling heb je recht op compensatie vanaf 60 min vertraging. We hebben beiden het compensatieformulier op hun website al proberen invullen, maar de compensatie wordt steeds geweigerd zonder duidelijke redenen. Als je naar hun contactformulier doorklikt op vragen rond compensatie beland je gewoon terug op de thuispagina. Eurostar telefonisch contacteren kan mogelijks 10 Britse Pond kosten. Het is onmogelijk het bedrijf op een redelijke manier te bereiken.Graag zo snel mogelijk een correcte afhandeling van dit dossier en een terugbetaling vam €12,37/persoon. Dank bij voorbaat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform