Terug

EU261 claimformulier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. L.

Naar: RYANAIR

13/07/2022

Beste,Ik had onlangs een vlucht bij Ryanair. Na 5 uur te wachten op onze vlucht kregen we de melding dat onze vlucht geannuleerd werd. Inmiddels hebben we ondervonden dat het stakingen waren bij de maatschappij in het land van aankomst (Valencia). Onze vluchten zijn terugbetaald, echter wil ik ook nog meer compensatie voor onze schade. We hebben er tijd versleten, geld gespendeerd en nu ook de helft van onze betaalde vakantie moeten afgeven. Als ik het EU261 claimformulier wil invullen blijf ik hangen op de derde stap. Ze vragen om een vlucht per keer aan te duiden terwijl er geen optie is om deze aan te duiden. Ook als ik een algemene klacht wil indienen kom ik telkens terug op het claimformulier dat niet werkt. Tot nu toe heeft geen enkele oplossing uitgehaald


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform