Terug

EU 261 claimformulier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. R.

Naar: RYANAIR

29/08/2023

Beste, Op 29/07/2023 is mijn vlucht van OVD (Asturias)- CRL (Chareloi) geannuleerd wegens staking van het ryanair personeel. Reserveringsnummer: XJ4ESZVluchtnummer: FR4883Mijn vriendin en ik hebben de vlucht kosteloos kunnen omboeken en zijn uiteindelijk op 01/08/2023 met vlucht FR6058 Santander-Chareloi thuisgeraakt. Hierdoor hebben we twee dagen extra verlof moeten opnemen. De luchthaven van Santander is ook 200 km van onze verblijfsplaats. Dit hebben we met bus en trein moeten overbruggen en zelf betalen. Ook hebben we verschillende andere onkosten gehad (transport, voeding,...)Nu probeer ik reeds een maand lang een EU261 Claimformulier in te dienen op de site van ryanair voor een compensatie en onkostenvergoeding te ontvangen. Dit lukt me echter niet. Telkens ik mijn claim wil indienen krijg ik de volgende foutmelding: Boekingsgegevens worden niet herkend. We kunnen de door jou ingevoerde gegevens niet koppelen aan een geldige boeking..... Ik heb mijn vlucht rechtstreeks bij ryanair aangekocht dus snap niet waarom mijn boekingsgegevens niet correct zouden zijn. Ik heb de klantenservice reeds gecontacteerd maar zij sturen mij van het kastje naar de muur. Ook heb ik reeds een klacht ingediend via ryanair zelf maar hier heb ik nog niets van gehoord. Het doel van mijn klacht is dat ik tenminste het EU 261 claimformulier zou kunnen invullen. ik denk dat ik wel degelijk recht heb op een compensatie en al zeker op een onkostenvergoeding. Met vriendelijke groeten, Tim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform