Beste,Ik bestelde op 13 september een maaltijd via het platform van Deliveroo. Voor mij de eerste keer via Deliveroo, als nieuwe klant wordt mij een korting van 10 euro aangeboden. Een half uurtje later staat er een 'rider' aan de deur die me een kartonnen zak overhandigt. Hij vraagt me de code die ik hem toon, hij bevestigt en vertrekt.Wanneer binnen de zak wordt geopend, wordt opgemerkt dat dit niet onze bestelling is. Het is een bestelling voor een ander persoon, besteld via een ander platform.De rider in kwestie werkt vermoedelijk voor beide bezorgdiensten en heeft de verkeerde bestelling afgegeven.Uit contactname met het restaurant blijkt dat de bestelling wel degelijk vertrokken was. Vervolgens wordt contact opgenomen met de klantendienst van Deliveroo. Daar wordt me meegedeeld dat de terugbetaling wordt aangevraagd, maar dat deze gecontroleerd dient te worden.'s anderendaags krijg ik per e-mail te horen dat er geen vergoeding wordt geboden. Daarbij wordt geïnsinueerd dat ik de servicevoorwaarden schend. Met als voorbeelden van schendig herhaalde onredelijke klachten, het aanvragen van onterechte terugbetalingen of krediet, of om een andere gerelateerde reden.Er wordt gemeld dat op basis van mijn activiteit mijn account geschorst wordt en het niet langer mogelijk is via Deliveroo te bestellen.Verder wordt geen ruimte gelaten voor weerwoord. We zullen niet reageren op verdere correspondentie met betrekking tot deze kwestie.Er wordt mij geen kans gelaten de situatie te verduidelijken.De rider in kwestie heeft hier nochtans duidelijk een fout gemaakt.Had er effectief onderzoek gebeurd naar het feit dan zou men ook gezien hebben dat op dit adres via meerdere accounts van collega's al bestellingen gebeurd zijn en dat dit niet zomaar een poging tot oplichting is.Mijn vertrouwen (en dat van mijn collega's) in Deliveroo is weg. Net als de 30,14 euro die ik heb betaald voor een maaltijd die ik nooit ontvangen heb.