ik was enkele jaren geleden klant bij essent. op een bepaald moment is er een foute berekening gemaakt waardoor er (onder andere, naast een andere gigantische foute factuur) een creditnota door mij te betalen van 606.2 euro werd verstuurd.dit heeft MAANDEN aangesleept, zelfs nadat mijn contract bij essent afgelopen was - ondertussen stond deze creditnota geblokkeerd. nadat essent door luminus overgenomen is, is deze situatie door hen opnieuw geanalyseerd. men heeft mij toen terug gecontacteerd (ik had ondertussen al aanmaningen zelfs) met het bericht dat de situatie gecorrigeerd was, en er niks meer moest betaald worden (606.2 was dus idd foutief). op mijnessent.be zag ik inderdaad bij deze 606.2 euro betaald.ondertussen heeft essent bij hun overname alles doorgegeven aan EOS Contentia. dit heeft als gevolg dat voor EOS Contentia, dit nog niet betaald is. ze vragen mij bevestiging van betaling, die ik hen niet kan geven want het is FOUTIEF, en bovendien rechtgezet door luminus.ik heb hen ook reeds een screenshot van mijnessent.be doorgestuurd, waar in zwart op wit op staat dat de status op Betaald staat, maar dit is voor hen onvoldoende.ik vrees dat dit mij gaat blijven achtervolgen. dit sleept al meer dan een jaar aan!