Terug

Ervaring met Krefel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: KREFEL

05/09/2023

We bestelden een diepvriezer bij Krefel. Tot 2 maal toe leveren ze een toestel dat reeds defect was. Toen waren de toestellen niet meer in stock. Hun tegenvoorstel was een diepvriezer die de helft duurder was dan degene die we besteld hadden. Deze oplossing weigerden we. We vroegen ons geld terug. Dit is nu ruim 3 weken geleden en nog steeds geen terugbetaling.

Berichten (2)

KREFEL

Naar: K. B.

07/09/2023

Beste ,We hebben jouw verzoek tot terugbetaling goed ontvangen.Hiervoor hebben wij jouw rekeningnummer opgevraagd. We vragen aan onze boekhoudafdeling om de terugbetaling te regelen.Fijne dag verder,CarmenCustomer Happiness TeamKrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 GrimbergenAan: customercare@krefel.beOnderwerp: Klacht - Ervaring met Krefel - (CPTBE01869956-87)ref:_00D5I3dQ0g._5005IdiYqR:ref ref:_00D5I3dQ0g._5005IdiYqR:ref

KREFEL

Naar: K. B.

07/09/2023

Beste ,We hebben jouw verzoek tot terugbetaling goed ontvangen.Hiervoor hebben wij jouw rekeningnummer opgevraagd. We vragen aan onze boekhoudafdeling om de terugbetaling te regelen.Fijne dag verder,CarmenCustomer Happiness TeamKrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 GrimbergenAan: customercare@krefel.beOnderwerp: Klacht - Ervaring met Krefel - (CPTBE01869956-87)ref:_00D5I3dQ0g._5005IdiYqR:ref ref:_00D5I3dQ0g._5005IdiYqR:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform