Terug

Error tijdens online bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: X²O

07/12/2023

Beste,Ik had op de website van X2O een doucheset gezien dat heel erg afgeprijsd staat. Zolang ik het al weet staat deze artikel op al meer dan 4 dagen op hun webshop. De eerste dag probeerde ik dit te bestellen, maar ik kreeg foutmelding hierop.Dan heb ik een dag afgewacht en de volgende dag nog eens geprobeerd (zelfde melding). Dan ben ik naar de winkel gegaan om dit daar te gaan kopen. Verkoper zegt hierop: artikel is niet op voorraad, je kan deze niet bestellen. De volgende dag ben ik terug gaan zien of het verwijderd was, maar het stond er nog steeds en in voorraad, dan maar terug geprobeerd en dezelfde melding gekregen. Ik heb van alle dagen een screenshot genomen van mijn scherm. Hierna heb ik dit naar X2O gestuurd om dit te melden en te vragen of ik dezelfde model met een andere artikelnummer voor dezelfde prijs dan kan krijgen. Hierop kreeg ik de antwoord. Dit artikel is helaas niet meer beschikbaar aangezien de 'laatste stuks' al verkocht zijn. U kan dit dus niet meer bestellen. Het zelfde product is niet meer beschikbaar. Dit heeft een compleet ander binnenwerk en handsproeier. Onze excuses voor het ongemak. Het zal van de website worden verwijderd. Vandaag staat deze artikel nog steeds op de website. Barcode 5414599838978Artikelnummer web 79626FOD Economie Meldpunt geeft volgende aan:Hoofdrubriek: Reclame & klantenwerving (verkooptechnieken)Subrubriek: Onvoldoende voorraad:Verkopers die uitvoerig reclame maken voor de verkoop van producten aan een uitzonderlijk lage prijs, maar over een onvoldoende voorraad beschikken, kunnen zich schuldig maken aan een erg specifieke vorm van misleidende reclame, met name lokvogelpraktijken.

Berichten (1)

X²O

Naar: G. H.

11/06/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Mechelen X²O (X²O) 6 jun 2024 11:32 CEST Dag Gor,Bedankt voor je mail. De tegoedbon van €200 is toegevoegd aan uw online account. U kan deze gebruike op onze website of in een van onze showrooms.Toch nog een vraag?Aarzel niet ons te contacteren!Met vriendelijke groeten,ANouchkaHet X²O TeamHakobyan G 5 jun 2024 22:47 CEST Beste Marc,Klopt inderdaad, ik heb ondertussen al een regendoucheset aangekocht. Spijtig dat het zo verlopen is. Bedankt om toch te reageren, ik ga akkoord met jullie aanbod.Met vriendelijke groeten,Gor HakobyanX2O Badkamers Service (X²O) 5 jun 2024 09:43 CEST Hallo Hakobyan,Door een fout in ons systeem is dit schrijven later tot bij ons geraakt, onze excuses hiervoor.We hebben een schrijven gehad van testaankoop in verband met een prijsverschil tussen een oude referentie en nieuwe referentie van eenregendoucheset. Zoals mijn collega aangaf heeft dit te maken met een aanpassing van de kraan, waar men dan het oude model uitverkoopt.We vermoeden dat je net pech had op de moment van de bestelling dat er géén voorraad meer was van het oude model, onze excuses hiervoor.Tevens begrijpen we de ontgoocheling die dit met zich meebracht, daarom willen we jou alsnog een voorstel doen ter compensatie.Graag willen we jou een tegoed aanbieden van 200€, dat je kan gebruiken bij aankoop van materiaal(we vermoeden dat je ondertussen reeds eenregendoucheset gekocht hebt?). Kan je ons aangeven hiermee akkoord te gaan?Heb je verder nog vragen of kunnen we je nog met iets helpen? Laat het ons zeker weten.Met vriendelijke groeten,Marc Tl Expert-teamHet X²O TeamDit e-mailbericht is een service van X²O. Mogelijk gemaakt door Zendesk [W77NZ5-Z9GLM]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform