Terug

ERROR bij RESERVEREN van Stoelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

08/12/2021

Beste TUI , wij zijn al een week bezig met het proberen van de stoelen te boeken. Elke operator die wij spreken zegt dat alles normaal verloopt terwijl wij duidelijk probleem ondervinden. Eerst zei uw collega er is een storing in het boeking programma, toen geraakten wij zelfs niet in de APP nu geraken wij tot wij de stoelen gekozen hebben en dan krijgen wij een ERROR zie voorbeeld in Bijlage Screenshot . Wij zijn ZEER ONTEVREDEN over de diensten en wensen dat dit binnen de 24uur wordt opgelost gelieve ons te contacteren. ER is geen enkel maar dan ook geen enkel 'poppemieke' via een calcenter die ons heeft kunnen helpen, graag een verantwoordelijke technische dienst of Supervisor om het probleem op te lossen. indien wij geen vooropgestelde plaatsen meer kunnen bekomen door deze error of vertraging vragen wij dan ook een schadevergoeding doordat wij de stoelen niet konden reserveren. Hoogachtend GEERTS - STEEGE 0473723775 PS : SCREENSHOT ERROR IN BIJLAGE

Berichten (1)

TUI Belgium - TUIfly

Naar: S. G.

08/12/2021

Automatisch bericht – réponse automatique – auto-replyBedankt voor uw bericht.Indien u een nieuwe klacht wenst in te dienen dan kan dit via het klachtenformulier op de de website van TUI of TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone *Nieuwe klachten ingediend per mail kunnen niet in behandeling genomen worden.Reacties op een bestaand klachtendossier zullen toegevoegd worden aan uw klachtendossier.Door de gevolgen van de Covid-19 crisis, kan de behandeling van mails vertraging oplopen.__________________________Merci pour votre message.Si vous souhaitez introduire une nouvelle plainte, vous pouvez le faire via le formulaire de plainte sur le site de TUI ou TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/fr/my-zone * TUI: s:www.tui.be/fr/my-zoneDe nouvelles plaintes introduites par e-mail ne pourront pas être traité.Les réponses à une plainte existante seront ajoutées à votre dossier de plainte.En raison des conséquences de la crise du Covid-19, le traitement des e-mails peut être retardé.__________________________Thank you for your message.If you wish to submit a new complaint, you can do so via the complaint form on the TUI or TUI fly website. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zoneNew complaints submitted by e-mail cannot be processed.Replies to an existing complaint will be added to your complaint case.Due to the consequences of the Covid-19 crisis, the handling of emails may be delayed.Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform