Terug

erbarmelijke service desk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

D. D.

Naar: Telenet

07/12/2024

Op minder dan 24 uu krijg ik 3 identische mails van Telenet met als boodschap: "Je hebt een login nodig om aan te melden voor je Telenet-diensten en -apps. Door belangrijke verbeteringen aan onze systemen lukt dat even niet. We doen er uiteraard alles aan om je zo snel mogelijk op weg te helpen. Kan je ons daarom even bellen op het nummer 015 66 66 66? Want zoiets persoonlijks doen we liever niet via mail. We zorgen er dan voor dat je login snel in orde komt. " Wanneer je dan belt gebeurt het volgende: - je wordt gepusht in een keuzemenu dat geheel onduidelijk is welke keuze je moet maken mbt bovenstaande mail. - maak je dan een keuze dan moet je tot 15' wachten voor je iemand aan de lijn krijgt. - deze persoon weet niet wat te doen en verbindt je dan maar met 'iemand die jou verder zal helpen'. - na doorverbonden te zijn weet ook deze persoon niet wat te doen. Als je dan aangeeft dat je het beu bent van het kastje naar de muur en terug te worden gestuurd komt er plots actie. Men geeft aan het probleem op te lossen: binnen 30' zou ik een nieuwe mail ontvangen met upgedate login gegevens. We zijn inmiddels bijna 24 u verder: geen mail ontvangen

Berichten (1)

Telenet

Naar: D. D.

12/12/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-32294237 Beste mijnheer De Deyn, Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug. Vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform